سرپرست اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: حجم ترددهای ورودی به و خروجی از استان در ۲ روز ابتدایی این هفته و تا پیش از اجرای طرح منع تردد، روندی کاهشی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل داشته است.
کد خبر: ۹۸۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷ 17 August 2021

حسن مالکی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مجموع ترددهای ورودی به چهارمحال و بختیاری در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته به ۶۲ هزار مورد رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳.۵۷ درصد کاهش یافته است.

وی تعداد ترددهای خروجی از استان را در این مدت ۶۳ هزار و ۴۵۵ مورد اعلام و تصریح کرد: این آمار نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ مورد کاهش را نشان می‌دهد.

مالکی در خصوص تغییرات آماری در استفاده از ناوگان مسافربری چهارمحال و بختیاری در روزهای ابتدایی این هفته نیز یادآور شد: ورود مسافر به استان در این مدت با افزایشی حدود پنج درصد رو به رو شده و آمار خروج مسافران نیز به همین میزان کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه حمل کالاهای اساسی به چهارمحال و بختیاری در روزهای تعطیلی پیک پنجم کرونا به صورت معمول دنبال می‌شود، گفت: واکسیناسیون رانندگان ناوگان مسافربری استان رو به پایان است و رانندگان بخش حمل‌ونقل باری نیز می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به پایگاه‌های اعلام شده مراجعه کنند.

مالکی اظهار داشت: علاوه بر صاحبان کارت هوشمند رانندگان، اطلاعات شرکت‌ها و اسامی متصدیان حمل‌ونقل استان نیز در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است تا مراحل واکسیناسیون این افراد نیز انجام شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، طرح منع تردد از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۲۵ مرداد آغاز شد.

هم‌اکنون تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار