تیم فوتسال ملی حفاری در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در اهواز برابر حریف خود به برتری رسید.
کد خبر: ۹۸۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 16 August 2021

 تیم فوتسال ملی حفاری در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در اهواز برابر حریف خود به برتری رسید.

 تیم ملی حفاری  در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور میزبان تیم سپاهان اصفهان در اهواز بود که این دیدار با برتری ۲ بر یک ملی حفاری به پایان رسید.

تیم ملی حفاری در نیمه اول موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خلق کرد و با استفاده از تجربه بازیکنانش موفق شد ۲ گل به حریف بزند، اما سپاهان نتوانست از موقعیت های خود بهره لازم را ببرد.

در نیمه دوم بازیکنان سپاهان بازی بهتری به نمایش گذاشته و یک گل به ثمر رساندند. تیم ملی حفاری که چند بازیکن باتجربه خود را در این فصل در اختیار ندارد، در اواخر بازی چند موقعیت گلزنی به دست آورد که بازیکنان این تیم نتوانستند بهره لازم را ببرند.

در این دیدار فرشاد کلاه کج و رحمان اسکندی برای ملی حفاری گلزنی کردند همچنین مجتبی حسن نژاد تک گل سپاهان را به ثمر رساند.

تیم ملی حفاری در حالی به مصاف حریفش رفت که ۲ دیدار قبلی خودرا با شکست پشت سر گذاشته بود. ملی حفاری اکنون با سه امتیاز در مکان نهم رده بندی جای گرفته است.

تیم ملی حفاری در فصل گذشته نتایج ضعیفی کسب کرد و نتوانست از گروه خود صعود کند که این موضوع نارضایتی هوادارانش را به دنبال داشت.

نماینده خوزستان در این فصل با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه پا به مسابقات گذاشته و هدایت این تیم بر عهده رضا داودی نژاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار