معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: استان ایلام ماه آینده میزبان سیزدهمین کاروان استانی با برگزاری ۱۰۰ استارتاپ خواهد بود.
کد خبر: ۹۸۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 08 August 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ جهانگیررستم زاد افزود: تیم‌های استارتاپی تا ۲۹ مرداد ماه جاری برای ارسال ایده های خود در زمینه کسب‌ و کار فرصت دارند.

وی گفت: پارک علم و فناوری ایلام، معاونت اقتصادی استانداری ایلام، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایلام، شتاب دهنده دورنما، شتاب دهنده هانیس، شتاب دهنده هزاره سوم و شتاب دهنده سانا از حامیان این رویداد سرمایه‌گذاری هستند.

رستم زاد بیان داشت: تیم‌های استارتاپی و نوپای دارای ایده و نمونه اولیه، تا ۲۹ مرداد فرصت دارند تا طرح‌های خود را برای ۱۰۰ استارتاپ از طریق سایت این مجموعه به آدرس http://۱۰۰startups.ir/ ارسال کنند.

وی ادامه داد: شرایط خوبی در استان برای توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری استان به وجود آمده که لازمه توسعه آن برگزاری رویداد های سرمایه گذاری همچون کاروان سرمایه‌گذاری ۱۰۰ استارت‌آپ در استان است.

رستم زاد ادامه داد: این کاروان با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری در سراسر کشور، حمایت از نخبگان کارآفرین و استارتاپ‌های برتر برگزار و سرمایه‌گذاری، پشتیبانی و راهبری از جمله خدماتی است که در اختیار تیم‌های برگزیده قرار می‌گیرد.

وی از همه دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا نسبت به اطلاع رسانی و افزایش حضور تیم‌های استارت آپی با کاروان استانی رویداد ۱۰۰ استارت‌آپ اقدام لازم را بعمل آورند.

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار