دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب از صدور کیفر خواست برای متخلفان شعب اخذ رای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر گیلانغرب خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 04 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «علی رستمی» افزود: کیفر خواست برای متخلفان صادر و به دادگاه ارسال شده تا در وقت فوق العاده در این زمینه رای‌ صادر شود.

وی اظهار داشت: پس از اعلام اولیه نتایج انتخابات و اعتراضات داوطلبان و تصمیم هیات های اجرایی و نظارت مبنی بر بازشماری آرا و متعاقب آن اختلاف فاحش در آرای شمارش شده، بررسی علت و برخورد با متخلفان در دستور کار قرار گرفت تا سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم و مهمتر از آن اعتماد سازی آسیب نبیند.

دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب گفت: پس از طی مراحل تحقیقات و بررسی های لازم تعدادی از عوامل اجرایی و نظارتی در صندوق هایی که بیشترین مغایرت در شمارش آراء را داشتند تحت تعقیب و  قرار قضایی قرار گرفتند و کیفرخواست لازم صادر گردید.

رستمی گفت: برای صدور رای نهایی در وقت فوق‌العاده به این مهم رسیدگی خواهد شد و نتیجه به مردم فهیم شهرستان گیلانغرب نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است در جریان بازشماری آرای صندوق های انتخابات ششمین دوره شورای شهر گیلانغرب جای نفر پنجم اعضای اصلی و نفر اول علی البدل عوض شد و تغییرات اساسی در مجموع آرای تعدادی از داوطلبان لحاظ شد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه برگزار شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار