رئیس هیئت کبدی همدان گفت: تیم کبدی دانش‌آموزان پسر همدان در نخستین دوره مسابقات کبدی دانش‌آموزی پسران کشور موفق به کسب عنوان نخست شد.
کد خبر: ۹۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 22 September 2015
رئیس هیئت کبدی همدان گفت: تیم کبدی دانش‌آموزان پسر همدان در نخستین دوره مسابقات کبدی دانش‌آموزی پسران کشور موفق به کسب عنوان نخست شد.

به گزارش فارس؛محمود کوثری‌فرداظهار کرد: هیئت کبدی استان هفت ورزشکار کمتر از 16 سال خود را به نخستین دوره مسابقات کبدی دانش‌آموزی پسران کشور در شهر رامسر اعزام کرد.

وی گفت: این مسابقات با حضور ورزشکاران 18 استان و با برگزاری دیدار‌ها در چهار گروه رشته کبدی سالنی پیگیری و تیم‌های برتر معرفی شدند.

رئیس هیئت کبدی همدان ادامه داد: در دور مقدماتی، تیم همدان در مقابل تیم‌های قم، کردستان و گلستان قرار گرفت و با پیروزی، راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی نیز دانش‌آموزان همدانی موفق شدند خراسان شمالی را از پیش رو بردارند و به فینال راه پیدا کنند.

کوثری‌فرد گفت: کبدی‌کاران استان در دیدار فینال مقابل بازیکنان خراسان جنوبی به میدان رفتند و با شکست این تیم، عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

وی افزود: در پایان مسابقات تیم همدان بر سکوی نخست ایستاد، خراسان جنوبی دوم شد و تیم‌های خراسان رضوی و اصفهان نیز مشترکاً در رده سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت کبدی همدان گفت: دانش‌آموزان پسر اعزامی متشکل از ورزشکاران شهرستان‌های بهار، تویسرکان و کبودراهنگ با هدایت زکریا محبعلی مربی تیم ملی جوانان در رقابت‌ها بودند.

ویخاطر‌نشان کرد: تیم دختران دانش‌آموز نیز با هفت ورزشکار و با هدایت راحله غفاری و سرپرستی فریبا عبد‌الملکی به مسابقات رامسر اعزام شدند.

کوثری‌فرد یادآور شد: رقابت‌های کبدی دانش‌آموزان کشور در پی انعقاد تفاهمنامه بین فدراسیون کبدی و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش در تأمین وسیله نقلیه تیم اعزامی، اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان همدان و رئیس تربیت بدنی آموزشگاه‌های استان نیز ما را در اعزام تیم دختران و پسران یاری کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار