مسئول امور باشگاه‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، باشگاه داران استان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان متضرر شده‌اند
کد خبر: ۹۸۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 29 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، "علیرضا معتمدی" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکنون ۸۵۶ باشگاه ورزشی دارای مجوز در لرستان فعالیت می کنند که از این تعداد بیش از ۴۰ درصد را باشگاه های بدنسازی تشکیل می‌دهند و رشته های همگانی مانند آمادگی جسمانی و ایروبیک بانوان در جایگاه بعدی هستند.

وی ادامه‌ داد: علاوه بر این رشته های رزمی (کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، ووشو)، فوتبال، فوتسال، والیبال، کوهنوردی، ژیمناستیک و سوارکاری بیشترین تعداد باشگاه ها را در لرستان تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: باتوجه به وارد شدن خسارت ناشی از کرونا به باشگاه داران تاکنون تسهیلات کرونایی در ۲ مرحله پرداخت شده است.

معتمدی گفت:  ۸۵۶ باشگاه ورزشی در لرستان وجود دارد که ۴۸۳ باشگاه ثبت نام اولیه را انجام داده اند و فهرست متقاضیان تسهیلات به وزارت ورزش و جوانان و پس از آن به وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

وی افزود: از تعداد ۴۸۳ باشگاهی که مراحل ثبت نام را انجام داده اند، ۲۳۰ باشگاه تایید شده است و سقف تسهیلات پرداختی به باشگاه داران لرستانی از ۸۰میلیون تا یک میلیارد تومان می باشد که بانک ها موظف به پرداخت آن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار