رئیس هیات جودو استان قم از برگزاری دوره مربیگری این رشته ورزشی با حضور 100 مربی از سراسر کشور به میزبانی هیات قم خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 27 July 2021

به گزارش تابناک قم، محمدحسن سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دوره سراسری مربیگری درجه ۲ و ۳ جودو به میزبانی هیات جودو قم برگزار می‌شود و یکصد نفر مربی شرکت کننده از سراسر کشور زیر نظر اساتید قمی این رشته ورزشی المپیکی برای ارتقاء مدرک مربیگری خود تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این دوره آموزشی، اضافه کرد: در روز نخست این دوره استاد مجید متقی درس تاریخچه و اصول پایه را تدریس کرد و مربیان شرکت کننده درس آمادگی جسمانی را از استاد صحرایی فرا گرفتند، ضمن اینکه در روز دوم استاد متقی درس روش تمرین نونهالان و استاد سالاری درس داوری را تدریس کردند.

رئیس هیات جودو استان قم که به عنوان یکی از قهرمانان مطرح کاتا جودو کشور و دارنده چندین عنوان بین‌المللی، آسیایی و جهانی کاتا، استاد جلسه روز سوم این دوره مربیگری بود، افزود: در سومین جلسه این دوره که به شکل آنلاین برگزار شد در بخش ناگه نو کاتا به آموزش کاتا پرداختند.

وی با بیان اینکه این دوره از سی‌ام تیر ماه به میزبانی هیات جودو استان قم آغاز شده و تا روز جمعه هشتم مرداد ادامه خواهد داشت، در ادامه به بخشنامه دومین دوره کوچینگ فدراسیون جودو اشاره و عنوان کرد: شرکت در این دوره برای عموم مربیان جودو و دفاع شخصی آزاد است و دوره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سالاری در پایان یکی از مشکلات یک سال و نیم اخیر جودو را تعطیلی‌ فعالیت‌های این رشته به دلیل شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: از پانزدهم تیر ماه بار دیگر بر اساس تصمیم جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی رشته‌های ورزشی پربرخورد در مناطق قرمز، تمام باشگاه‌های جودو استان قم تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار