رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: ۲۳ واحد نانوایی متخلف در راستای اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۹۸۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 26 July 2021

به گزارش تابناک لرستان حمید آزادبخت روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این تعداد واحد نانوایی از مجموع  ۶۰ بازرسی بعمل آمده با همکاری دستگاه‌های مرتبط بهداشت و اتحادیه مربوطه شناسایی شده است.

وی اظهار داشت: این واحدهای نانوایی متخلف به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی عمده تخلف این واحدها را کم فروشی، عدم رعایت بهداشت فروش آرد خارج از شبکه عنوان کرد و افزود: با توجه به انتشار ویروس کرونا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بدون اغماض برخورد قاطع خواهیم داشت.

آزادبخت اضافه کرد: با توجه به حساسیت و نقش ویژه نانوایان در سلامت جامعه‌ و پیشگیری از ویروس کرونا با هماهنگی فرمانداری بروجرد طرح گشت مشترک نظارت بر واحدهای خبازی به طور مستمر در طول هفته ادامه دارد.

رییس اداره صمت بروجرد ادامه داد: در این راستا تیم متشکل از تیم های کارشناسان بازرسی صمت، شرکت غله، مرکز بهداشت، تعاون روستایی، اتاق اصناف، اتحادیه خبازان و سایر دستگاه‌ها، کار نظارت و ارتقا سطح بهداشت نانوایی‌ها را برعهده دارند.

آزادبخت با تاکید براینکه شهروندان بروجردی می توانند هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند، یادآورشد: برای پیشگیری از ویروس کرونا همه واحدهای نانوایی ملزم به ضدعفونی و استفاده از دستکش و رعایت نکات بهداشتی هستند.

شهرستان بروجرد دارای بیش از ۳۰۰ واحد نانوایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار