مسئولان حوزه هنری استان اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری استان تفاهم‌نامه مشارکت و سرمایه‌گذاری با هدف ایجاد شتاب‌دهنده کسب‌وکار با موضوع «هنر و رسانه» امضا کردند.
کد خبر: ۹۸۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 20 July 2021

رئیس حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه این نهاد و صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان تفاهم‌نامه مشارکت و سرمایه‌گذاری امضا کردند گفت: این تفاهم‌نامه با هدف راه اندازی شتاب‌دهنده کسب‌وکار با موضوع «هنر و رسانه» برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در دفتر صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان امضا شد.
مجتبی شاهمرادی، با اشاره به ظرفیت‌های حوزه هنری استان، با اشاره به اینکه بزرگترین مرکز آموزش هنری استان اصفهان (سوره) متعلق به حوزه هنری است افزود:این مرکز در سال گذشته با وجود کرونا توانست چند هزار هنرجو را آموزش دهد و این هنرجویان ظرفیت بسیار خوبی برای تأسیس استارتاپ‌های هنری هستند.
وی با اشاره به اینکه اگر مفهوم شتاب‌دهندگی در هنر‌ها تعریف شود، بخش عمده‌ای از مشکل صنایع خلاق در عرصه هنر و رسانه برطرف می‌شود گفت: شتاب‌دهندگی در رسانه بهتر قابل درک است، ولی در هنر کار کمتری شده است.
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: شتاب‌دهنده فعال در حوزه صنایع خلاق بسیار کم بوده و یکی از اولویت‌ها، حمایت از همین شتاب‌دهنده‌ها است.
احمد ورد افزود: فعالیت‌های صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان در چهار بخش تسهیلات، سرمایه‌گذاری خطرپذیر، صدور ضمانت‌نامه‌های پژوهشی و تضمین تعهدات پژوهشگران تعریف می‌شود.
با امضای این تفاهم‌نامه این شتاب‌دهنده برای حمایت از ایده‌های نو در زمینه کسب‌وکار‌های هنری به‌زودی آغاز به کار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار