استاندار خوزستان گفت: مطالعه ۴۰ هزار هکتار از گام دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی در خوزستان انجام شد.
کد خبر: ۹۷۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳ 13 July 2021

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست بررسی طرح‌های کشاورزی جفیر و گام دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری که با حضور تعدادی از نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی در سرسرای استانداری برگزار شد بیان کرد: سازمان جهاد نصر در اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری باید با هماهنگی مدیران استان طرح را پیش ببرد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های رسیده مقرر شده که گام دوم این طرح از شهرستان اندیکا شروع شود و باید در اسرع وقت انجام شود.

وی گفت: در گام دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری بخش‌هایی که مورد مطالعه قرار گرفته و منابع آن تامین شده باید به مرحله اجرا گذاشته شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به طرح کشاورزی جفیر در خوزستان ادامه داد: برای مشمولان طرح کشاورزی جفیر تا جایی که امکان دارد تسهیلات و بخشودگی جرایم تسهیلات لحاظ شود و برای بازپرداخت تسهیلات نیز فرصتی داده شود تا متقاضی از محل تولید و درآمد به دست آمده تسهیلات را بازپرداخت کند.

استاندار خوزستان با تاکید بر رفع اختلاف تعاونی‌های طرح کشاورزی جفیر گفت: برای پروژه‌های جدید کشاورزی که بناست در خوزستان انجام شود حتما طرح توجیه فنی، مالی و اقتصادی آن به جهاد کشاورزی واگذار شود و با هماهنگی این ارگان به پروژه‌های محدود و دارای توجیه، مجوز داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار