مبین روستایی در وزن ۳۵ کیلوگرم و سجاد روزبهانی در سنگین وزن با کسب عناوین برتر مسابقات انتخابی بوکس نونهالان استان خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۷۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ 11 July 2021
مبین روستایی در وزن ۳۵ کیلوگرم و سجاد روزبهانی در سنگین وزن با کسب عناوین برتر مسابقات انتخابی بوکس نونهالان استان خوش درخشیدند.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: تیم بوکس شهرستان ملایر که در رده سنی نونهالان در اوزان ۳۵, ۷۰, +۷۰ و سنگین وزن با هماهنگی‌های لازم از سوی هیئت مربوطه به مسابقات انتخابی بوکس نونهالان استان در روز جمعه هجدهم تیرماه سال جاری اعزام شده بود توانست با تلاش و همت ورزشکاران خود دو عنوان برتر این مسابقات را از آن خود کند و در مقابل هم استانی‌های خود عرض اندام کند.

مبین روستایی و سجاد روزبهانی از ورزشکاران نونهال و خوش آتیه این رشته ورزشی در شهرستان ملایر هستند که توانستند به لطف خداوند و تلاش خستگی ناپذیر خود با غلبه بر حریفان سرسخت هم استانی خود به ترتیب در وزن‌های ۳۵ و سنگین وزن به عناوین برتر این مسابقات دست پیدا کنند.

داریوش زهره وندی سرپرست هیئت بوکس شهرستان ملایر ضمن قدر دانی از تلاش این نونهالان و کادر فنی، داوران و مربیان بوکس این شهرستان اظهار داشت: با نظر کمیته فنی دو نفر از قهرمانان این دوره از مسابقات جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی کشور اعزام خواهند شد.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات ۳۵ بوکسور در ۱۴ وزن و در قالب ۲۱مسابقه در خانه بوکس استان همدان به رقابت پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار