صدای شهروندصالح آباد درآمد!
همراه اول كه عنوان بزرگترین اپراتورتلفن همراه كشور رایدك می كشد،همچنان مشتركان ازكیفیت خدمات آن ناراضی هستند.
کد خبر: ۹۷۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 10 July 2021

تابناک رضوی: شركت ارتباطات سیار ایران تا پیش از واگذاری به بخش شبه دولتی به نام خصوصی سازی، به دلیل برخورداری از مزیت دولتی بودن و انحصار در حوزه ارتباطات همراه توانست مشتركان بسیاری راجذب كند.

مشكلات اقتصادي،كاهش درآمدهاو افزايش هزينه‌هاي زندگي سبب شده است،مردم بيش ازهر زمان ديگرنسبت به قبوض آب،برق،گاز وتلفن حساس و با تيزبيني تمام آيتم‌هاي مندرج در اين قبوض را موردتوجه قرار بدهندومسايل آن را پيگيري كنند.

چندروزپيش يكي ازشهروندان مدارکی مربوط به محاسبه کردن هزینه های اضافی شرکت همراه اول تحت عنوان تماس خارجه به دفترخبرگزاری تابناک رضوی ارسال و موضوعي را مطرح كرد كه به گفته او «مدعي العموم»بايد واردميدان شود و جلوي سودجويي مخابرات رابگيرد. 
                                                           
فتح الله برومندزاده درگفتگوبا تابناک رضوی اینگونه مطرح کرد: من مالک خط تلفن همراه به شماره***۰۹۱۵۵۲۸۰هستم وساکن شهرستان صالح آباد.
حدوددوماه پیش پیام قبض کارکردتلفن همراهم طبق روال پبشین ازشرکت همراه اول آمد.موردی که بنده راشوکه کردمشاهده قبضی که حاوی مبلغی بالغ بر۱۲۳/۳۴۶هزارتومان بود.درصورتیکه کارکردقبض های تلفن همراه من از۹۰۰۰هزارتومان بوده تانهایت ۳۰۰۰۰هزارتومان وبه همین علت باتلفن۹۹۹۰تماس گرفتم وعلت راجویاشدم.درپاسخ گفتندشماتماس خارجه داشتیدوبرای دریافت پرینت ریزمکالمات بایدبه دفاترمجازهمراه اول مراجعه فرمائید.ازآن روکه متاسفانه شهرستان محروم ومرزی صالح آباد همچنین دفتری نداردمجبوربه مراجعه به شهرستان تربت جام که درمسافت ۹۰کیلومتری شهرستان قرارداردشدم.
وی درادامه افزود:قبل ازهمه به شرکت مخابرات تربت جام مراجعه نمودم ومتصدی مربوطه آدرس کافی نت ودفترپیشخوان آفتاب رابه بنده معرفی کردوگفت جهت دریافت ریزمکالمات به آنجامراجعه کنید.
به دفترمربوطه رفتم کاربرمربوطه آقای خدام گفت ریزمکالمات برج ۲شما۵برگ اچاره که میشه ۲۴۰۰۰هزارتومان که به قبض تان اضافه میشه.
بعدازمشاهده ریزمکالمات مشاهده کردم که درتاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ساعت۱۳:۲۵:۱۷حدود۵۳۴ثانیه مکالمه باشماره تلفن ***۰۹۱۵۵۲۸۹ که مربوط به یکی ازدوستانم درتربت جام وصالح آبادهست که مبلغ ۹۷/۱۰۶هزارتومان برایش محسوب شده وبه عنوان مکالمه خارجه(IDD)ثبت شده است.
نکته قابل تامل این است که حتی باشماره۱۹۵هم جهت بررسی شکایتم تماس گرفتم ومتاسفانه درکمال تاسف هیچ نتیجه ای نگرفتم وگفتندتماس شماباشماره خارجه بوده در صورتیکه شماره تلفنی که برای آن تماس خارج ثبت شده پیش شماره همراه اول تربت جام است و مالک خط هم اصلا در آن تاریخ سفرخارج ازکشورنداشته است.
شماره ۹۹۹۰هم جدیدااصلااپراتورش جوابگو نیست!
واقعاجای بسی تاسف است که برای پیگیری حق مسلم یک شهروند اینقدر باید دوندگی کنیم و برایمان هزینه تراشی شود و آخر هم پاسخگویی نباشد!
لذا از رسانه تابناک رضوی وکیل و زبان بصیر مردم مظلوم؛ صبور وشریف استان میخواهم که این صدای عدالت خواهی را به گوش مسئولین امر برسانید و پیام ما را به دولتی که خود را مسلمان می داند و دم از خدمت به من مردم میزند منتقل کنید که این کار مخابرات در این موقعیت حساس ممکن است سبب بدبین کردن مردم از نظام مقدس اسلامی باشد وهیچ توجیه دیگری ندارد!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار