مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در طول سال گذشته برای ۳۰ هزارو ۹۰۴ متر مربع از اراضی تملک شده ایستگاه های این شرکت سند مالکیت صادر شده است.
کد خبر: ۹۷۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 05 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهی  با اشاره به اینکه در سال جهش تولید، سند ۳۰ هزارو ۹۰۴ متر مربع از اراضی ایستگاه های شرکت گاز استان ایلام اخذ شده است، افزود: ۱۵ هزارو ۹۶۹ متر مربع از اراضی تملک شده شرکت نیز تغییر کاربری داده شده است که اقدامات قانونی و مراحل صدور سند بقیه ایستگاه ها نیز در دست اقدام است.

وی به میزان تحصیل اراضی واقع در مسیر خطوط تغذیه و شبکه در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: برای ۵۶۰ هزار متر مربع از اراضی واقع در حریم خطوط شرکت در شهرستان های مختلف، اقرار نامه، مبایعه نامه و رضایت نامه محضری اخذ و پس از پرداخت خسارت برای اجرای پروژه ها در اختیار مدیریت مهندسی و اجرای طرح ها قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: تلاش می شود که این روند در سال جاری و بخصوص در راستای گازدار شدن روستاهای باقیمانده تسریع یابد.

شمس اللهی در خصوص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به شرکت گاز استان ایلام نیز گفت: از مجموع ۲۶ دعوای حقوقی و ۱۳ پرونده کیفری مطروحه شرکت در محاکم قضایی، در ۳۱ پرونده منجر به صدور حکم قضایی مبنی بر حاکمیت شرکت گاز، چهار مورد محکومیت و بقیه پرونده ها نیز در دست رسیدگی قضایی و طی کردن مراحل قانونی است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار