مدیر کل استاندارد استان همدان گفت: بیش از ۷۰۰ واحد فعال در استان وجود دارد که برنامه نظارتی تصادفی در حال سرکشی به این مجموعه‌ها هستند.
کد خبر: ۹۷۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 05 July 2021

مدیر کل استاندارد استان همدان گفت:بیش از ۷۰۰ واحد فعال در استان وجود دارد که برنامه نظارتی تصادفی در حال سرکشی به این مجموعه‌ها هستند.

به گزارش تابناک همدان، محمد مددی در بازدید از صنایع غذایی پاد گفت: نمی توان گفت نقض محسوسی در سرکشی‌های مشاهده شده است اما در هنگام بازید با مجموعه‌ای مانند پاد مواجه شده ایم که به صورت عالی همه موارد استاندارد را رعایت کرده و مورد خاصی مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: در برخی موارد به فراخور صنعت، تکنولوژی و ... ضعف‌هایی ناشی از نبود امکانات، تخصص فنی، عدم شرایط مناسب دیده شده، اما نمی‌توان برای این حیطه صفر و صدی مشخص کرد، زیرا بسته به فراخور صنعت وضعیت مساعد و یا بلعکس است.

مدیر کل استاندارد همدان خاطر نشان کرد: به عنوان دستگاه خدمات رسان در حوزه استاندارد سازی برخورد‌ها کمک کننده است، زیرا فرایند ختم به استاندارد سازی و جلب رصایت مصرف کننده بیش از شرایط موجود می‌شود لذا در هر شرایط برخورد و کمک مجموعه استاندارد به نوعی کمک رسانی و هموار سازی مسیر به نوعی پشتیبانی و مانع زدایی تلقی می‌شود. 

مددی ادامه داد: زیرا هیچ واحدی به دنبال این نیست که اعتماد مرد را در بالاترین سطح جلب نکند لذا در این حوزه در کنار واحد‌های تولیدی در غالب کمک رسان وکمک کنندهستیم تا بهتر از قبل کار خود را پیش ببرند و در نهایت بتوانند سهم بازار خود را افزایش دهند.

مدیر عامل صنایع غذایی پاد گفت: همبرگرد از ۳۰ درصد گوشت شروع می‌شود که زیر ۳۰ درصد این مجموعه تولید نمی‌کنند یعنی  حداقل ۳۰ درصد تا حداکثر ۹۵ درصد تولید می‌شود.

امیر رخشانی خاطر نشان کرد: همبرگرد معمولی تقریبا گیاهی است یعنی ۶۰ درصد ازگیاه تشکیل شده؛ ۳۰ درصد پیاز و ۳۰ درصد سویا و ۳۰ در صد گوشت و تقریبا ۸ درصد آرد سوخاری که آن هم گیاهی است که همبرگرد گیاهی است، اما به عنوان همبرگرد معمولی نام برده می‌شود.

صنایع غذایی پاد ۷۰ درصد از نیاز بازار همدان را تامین میکند 

وی درباره فعالیت صنایع غذایی پاد افزود: ۱۵ محصول، برگرد تولید می‌شود با این تفاوت که برگرد را نمی‌توان فوری استفاده کرد، زیرا عمل آوری گوشت این محصول خود پرسه مهمی است.

رخشانی تاکیید کرد: حتی نحوه طبخ و صرف این محصول متفاوت است ۵۰ در صد فراوری این محصول با ماست و ۵۰ درصد با افرادی که این محصول را برای صرف نهایی آماده می‌کنند لذا اگر خود بخواهیم در این زمینه فعالیت کنم باید خودمان فرآوری کنیم به صورت فست فوت عرضه کنی.
 
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ۵۰ درصد فراوری محصول با مجموعه است و۵۰ درصد به نحوه آماده سازی بستگی دارد آیا برای اینکه مخاطب بتواند محصول نهایی را با صد در صد کیفیت مصرف کند به فکر عرضه هستید، گفت:  این کار با خرید معازه آغاز شده، اما به دلیل مشکلات موجود از ادامه فعالیت منصرف شدیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار