کد خبر: ۹۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 20 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه جاده سازی در محور یاسوج – سی سخت  بعلت قطع درختان بلوط تعطیل شده است.

سرهنگ محمد رحیم برزمند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: قطع هرگونه درخت باید با مجوز اداره کل منابع طبیعی باشد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می شود.

وی اظهارکرد: بر اساس محاسبه کارشناسان ریال به ریال خسارات درختان قطع شده در پروژه جاده سازی در محور یاسوج – سی سخت  از اداره راه و شهرسازی و پیمانکار مربوطه گرفته می شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جلوی هر متخلف در رابطه با تخریب و تعرض به جنگلها و منابع طبیعی استان را می گیریم و هیچ کس بدون مجوز از منابع طبیعی حق قطع درختی را ندارد و با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

سرهنگ برزمند تصریح کرد: بخشی از قطع درختان در این محور با مجوز بوده و بخشی بدون مجوز بوده که نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی از قطع درختان جلوگیری و پروژه را تعطیل کردند.

به گزارش ایسنا، در پی تعریض جاده ارتباطی "یاسوج_سی سخت"، در حوالی روستای "ده برآفتاب" یاسوج درختان چندین ساله بلوط قطع شده نظر مسافران و گردشگران در حال عبور از این محور به به خود جلب می کند و شاهد صحنه هایی ناراحت کننده و تاسف بار هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار