رئیس هیئت بوکس ملایر: برترین‌های بوکس همدان اعزامی به مسابقات کشوری معرفی شدند
کد خبر: ۹۷۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ 28 June 2021

رئیس  هیئت بوکس ملایر: برترین‌های بوکس همدان اعزامی به مسابقات کشوری معرفی شدند

به گزارش تابناک همدان، داریوش زهره وندی رئیس جدید هیئت بوکس شهرستان ملایر در گفتگو باخبرنگار تابناک در ملایر اظهار داشت: روز جمعه 4 تیر ماه ۱۴۰۰ مسابقات استانی در رده نوجوانان و جوانان جهت اعزام به مسابقات کشوری (انتخاب تیم ملی) در محل خانه بوکس همدان برگزار گردید.

وی عنوان کرد: در این رقابت‌ها ۵۰ بوکسور نوجوان و جوان با انجام ۶۰ مسابقه در خانه بوکس شهر همدان به پیکار پرداختند.

زهره وندی تصریح کرد: در این مسابقات و در رده سنی نوجوانان محمدصالح بیگلریان در وزن ۴۹ کیلوگرم از ملایر مدال طلا، محمدامین روستایی در وزن ۶۰ کیلوگرم نوجوانان مدال طلا و محمدرضا عظیمی جوانان وزن ۸۱ کیلوگرم مدال طلاو امیر محمدخاصان در وزن ۶۰ کیلوگرم جوانان مدال نقره از ملایر عنوان‌های قهرمانی را کسب کردند.

رئیس هیئت بوکس ملایر خاطرنشان کرد: جعفر روستایی از ملایر سرپرستی تیم اعزامی بوکس استان همدان به مسابقات کشوری را برعهده خواهد داشت.

وی یادآور شد: نفرات برتر با نظر کمیته فنی و هیئت بوکس استان همدان به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان که قرار است در شهر بیجار کردستان برگزار شود، اعزام خواهند شد.
 
 
 
 
 
 
درخشش بوکسور‌های ملایری

زهره وندی اسامی منتخب بوکس شهرستان ملایر را به شرح ذیل اعلام کرد:

محمد امین روستایی وزن ۶۰کیلوگرم نوجوانان
محمد صالح بیگلریان وزن ۴۹کیلوگرم نوجوانان
امیرمحمد خاصان وزن ۶۰کیلوگرم جوانان
محمدرضا عظیمی وزن ۸۱کیلوگرم جوانان

رئیس هیئت بوکس شهرستان ملایر گفت:در این مسابقات احمد خرم به عنوان رئیس کمیته داوران، مرتضی حسینی به عنوان سرپرست و مهدی مفتاحی به عنوان مربی، تیم را همراهی کردند.

گفتنی است به گواهی بزرگان و پیشکسوتان ورزشی علی الخصوص ورزش بوکس ملایر با انتصاب مهندس داریوش زهره وندی که از خیران فعال ورزشی شهرستان ملایر می‌باشد، تحول بزرگی در این رشته ورزشی در زمینه‌های سخت افزاری شامل باز سازی سالن بوکس، خرید تجهیزات ورزشی، انتصابات قوی در هئیت و پرداخت تمامی هزینه‌های اعزام ورزشکاران با هزینه شخصی خودبه این مسابقات و. نوید بخش روز‌های درخشان و اتفاقات خوب در این رشته ورزشی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار