باغ‌های پسته، نخلستان‌های بم، موزستان‌های جیرفت، مس سرچشمه، صادرات میوه و داروهای گیاهی، مناطق آزاد سیرجان، بم و شهر کرمان که از مناطق صنعتی کشور است شرایط خاصی را برای استان کرمان فراهم کرده است تا این استان با داشتن پتانسیل‌های بالا مکان مناسبی برای فعالیت بنگاه‌های اقتصادی مانند بانک و بیمه باشد.
کد خبر: ۹۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 19 September 2015
به نقل از برخی منابه مطلع، صندوق قرض الحسنه صاحب الامر در خیابان سرآسیاب کرمان از روز پنج شنبه  گذشته به دلیل نداشتن مجوز از سوی بانک مرکزی مورد اعتراض صاحبان حساب این صندوق قرار گرفته است که درخواست عودت سرمایه خود را دارند.

در پی این امر و بی توجهی مسئولین این صندوق معترضین صبح امروز نیز برای سومین روز پیاپی مقابل ساختمان مذکور تجمع کردند و به دلیل اجتماع زیاد ، ۵ ماشین نیروی انتظامی در محل تجمع حضور دارد.

گفته می شود این صندوق قرض الحسنه بیشتر مبالغ دریافتی از صاحبان حساب را صرف هزینه ساخت و ساز  و پروژه های ساختمانی کرده است و به دلیل این هزینه کرد توانایی عودت مبالغ صاحبان حساب را ندارد.
گفتنی است استان کرمان یکی از استانهای پیشرو در صندوق ها و موسسات مالی گوناگون است که با دادن وام ها و سودهای مناسب بیشتر نقدینگی را به سمت خود جذب کرده اند.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
شایعه سازی بی مورد میکنین ، صندوق مجوز بانک مرکزی را داره و ساخت و سازی که میگین ربطی به پول صندوق نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار