سرهنگ یدالله حسن پور
ماموران پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی خود توانستند کمتر از 24 ساعت، هویت تمامی این مهاجمان را شناسایی کنند که در ادامه بررسی ها مشخص شد ساکن یکی از شهرستان های جنوبی استان کرمان هستند.
کد خبر: ۹۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 19 September 2015
سرهنگ یدالله حسن پور: 23 شهریور ماه امسال وقوع یک فقره قتل در یکی از پاساژهای شهر کرمان به پلیس آگاهی اعلام شد که ماموران این پلیس تخصصی بلافاصله در محل حاضر شدند و بررسی های لازم را آغاز کردند.
وی گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد ساعت 14 و 18 دقیقه روز یاد شده، سه مهاجم وارد یک فروشگاه آلات موسیقی شده اند و دو نفر از آنها فروشنده را با ضربات چاقو مضروب و یک نفر نیز اقدام به سرقت یک دستگاه ارگ کرده است.
وی بیان کرد: در ادامه بررسی ها مشخص شد دو نفر نیز بیرون از پاساژ کار مراقبت و رانندگی را بر عهده داشته و در مجموع در این حادثه پنج نفر دخیل بوده اند.
رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: ماموران پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی خود توانستند کمتر از 24 ساعت، هویت تمامی این مهاجمان را شناسایی کنند که در ادامه بررسی ها مشخص شد ساکن یکی از شهرستان های جنوبی استان کرمان هستند.
وی افزود: سه تیم تخصصی از ماموران آگاهی کرمان در روستاهای اطراف شهرستان جیرفت که محل اختفای این مهاجمان بود حضور یافتند و طی چهار عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند.
حسن پور گفت: دو نفر از متهمان به ایراد ضربه چاقو به بدن مقتول اعتراف کرده اند، یک نفر به سرقت ارگ و دو نفر دیگر نیز به معاونت و تسهیل در جرم اعتراف کرده اند.
وی عنوان کرد: در این عملیات ها، خودروی مورد استفاده در روز حادثه و نیز ارگ سرقتی کشف شده است.
به گفته رییس پلیس آگاهی استان کرمان این افراد در بازه سنی 20 تا 25 سال هستند.
وی تصریح کرد: نکته قابل توجه در قتل این است که این افراد اختلافاتی را با مقتول بر سر خرید یک دستگاه ارگ داشته اند و به جای طی روال قانونی با ایجاد اخلال در نظم عمومی و در برابر انظار مردم اقدام به این کار کرده اند.
حسن پور با تاکید بر این که این قتل با تلاش شبانه روزی ماموران آگاهی و اشراف اطلاعاتی آنها کشف شد گفت: با توجه به حساسیت موضوع، توان عظیمی از مجموعه پلیس آگاهی استان کرمان برای کشف این قتل صرف شد.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه ضمن کشته شدن یک فرد، سه فرزند مقتول و سایر اعضای خانواده وی و نیز خانواده قاتلان با مشکل مواجه می شوند، این در حالی است که با قانونمداری و کنترل خشم می توان به سادگی از بروز چنین حوادثی جلوگیری کرد.
شامگاه پنجشنبه 19 شهریور نیز درگیری لفظی دو جوان موتور سیکلت سوار در یکی از خیابان های شهر کرمان در مورد حق تقدم به قتل یکی از آنها منجر شد.
همچنین شب گذشته (جمعه) دو جوان در شهر زرند با هم درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کردند که در نهایت یکی از آنها بر اثر شدت ضربات چاقو جان باخت. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار