نماینده بوشهر:
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: هر میزان همدلی و یکپارچگی بین نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی و مسوولان بیشتر باشد مطالبات مردم و منافع استان بیشتر تامین می شود .
کد خبر: ۹۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 19 September 2015
تابناک بوشهر: به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی روز شنبه به نقل از عبدالکریم جمیری در نشست با شهردار و شورای شهر و مسوولان شرکت عمران عالیشهر افزود: تمام جریان های سیاسی این استان برای تحقق منافع استان بوشهرتلاش و در این زمینه از وارد شدن به معامله سیاسی پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که جریان های سیاسی با تغییر دولت ها جابجا می شوند در صورت توجه نکردن به منافع استان شاهد بر زمین ماندن خواسته های به حق مردم و ایجاد توقف در مسیر توسعه خواهیم بود.

جمیری با اشاره به مشکلات شهر عالیشهراز توابع شهرستان بوشهر گفت : بر اساس بازدید میدانی وضعیت فاضلاب شهری عالیشهر مناسب نیست و می تواند در آینده نزدیک بحران ساز شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته این شرایط در شهرهای چغادک، گناوه و دیلم نیز معضل آفرین شده است .

وی افزود: هر چند پروژه های فاضلاب هزینه بر است اما نگاه دولت نیز باید به سمتی رود که این پروژه ها در اولویت قرار گیرد.

جمیری ادامه داد: باید برای بوی نامطبوع و آزار دهنده ایستگاه فاضلاب ورودی عالیشهر از محل جاده ساحلی و توسعه نیزارهای این محدوده که با هر آتش سوزی می تواند شبکه برق فشار قوی منطقه را تحت شعاع قرار دهد فکر اساسی کرد .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای رفع این مشکل پیگری های فراوانی تا حد معاون وزیر نیرو نیز انجام شده است که تاکنون نتیجه ای نداشته است.

جمیری اعلام کرد: پروژه قطار شهری عالیشهر که پیش از این مورد تصویب هیات امنا دانشگاه آزاد کشور قرار گرفته بود منتظر نگاه خاص مسوولان اجرایی و دانشگاهی است .

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این اعلام کرده بود که با سهمی مشخص در اجرای این پروژه به دولت کمک می کند که تحقق این مهم نیازمند تعامل دو جانبه دانشگاه و دستگاه اجرایی مرتبط در استان برای پیگیری موضوع است .

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرفتن یک مجوز برای ساخت درمانگاه در عالیشهر گفت: در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بتواند طرح توجیهی برای ساختن یک بیمارستان تخصصی در عالیشهر فراهم کند برای تبدیل مجوز درمانگاه به بیمارستان تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بدلیل گرانی تجهیزات بیمارستانی ضروری است در این طرح توجیهی نیازهای استان به شکل تخصصی در حوزه درمان دیده شود تا بتوان برای گرفتن مجوز یک بیمارستان تخصصی در عالیشهر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دفاع کرد.

جمیری افزود: پارسال مجوز ساخت پنج مدرسه دریافت شد که سه مدرسه آن به بهره برداری رسیده و دو مدرسه دیگر با کمبود منابع اعتباری دسته و پنجه نرم می کند .

وی درباره وضعیت روشنایی محور ورودی شهر عالشهر از جاده ساحلی نیز گفت: بنا به تصمیم های اخذ شده ، استانداری بوشهر و شرکت عمران عالیشهر به نسبت مساوی مسوولیت روشنایی این مسیر را به عهده گرفتند که شرکت عمران عالشیهر نسبت به روشنایی مسیر تعهد شده به شکل کامل اقدام کرد اما استانداری بوشهر تاکنون اقدامی درباره ادامه روشنایی این مسیر انجام نداده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار