معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت : در اردیبهشت ماه سالجاری پرونده تخلفی به میزان ۹۳ میلیارد ریال برای سه متخلف در حوزه قاچاق تشکیل شد.
کد خبر: ۹۶۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 02 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، افزود: در راستای بازرسی و نظارت بر انبارها و مراکز نگهداری کالا در اردیبهشت ماه سال جاری از ۶۸۳ انبار و مراکز نگهداری بازرسی و ۳ پرونده تخلف تشکیل شد.
وی یادآورشد: براساس تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز سه واحد انبار و مرکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبارها ثبت نکرده بودند و از این سه انبار مقادیر قابل توجهی سیگار و لاستیک کشف و ضبط شد و براساس ماده فوق الذکر پرونده ای به میزان نود و سه میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی همچنین در خصوص مشارکت های مردمی گفت: طی اردیبهشت ماه سال‌جاری ۵۷۱ فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان و شهرستانهای تابعه اخذ شده است که همگی قابل پیگیری بوده ­اند.
قربانیان افزود: از این تعداد شکایات، ۵۱۸ فقره (۹۱%) مربوط به کالا و ۵۳ فقره (۹%) مربوط به خدمات بوده و بیشترین شکایت‌های واصله مربوط به نان، روغن خوراکی، میوه و سبزی، شیرینی (زولبیا و بامیه) وخواربار می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار