مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: اگر هر مشترک به اندازه یک لامپ ۱۰۰ واتی صرفه‌جویی کند برای مشترکان تجاری و صنعتی مشکلی پیش نخواهد آمد و چرخ تولید و صنعت همچنان می‌چرخد.
کد خبر: ۹۶۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 01 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،امیدعلی مراتی، اظهار داشت: این روزها با بالا رفتن درجه حرارت هوا و بالا رفتن بار مصرفی و کمبود نزولات آسمانی متاسفانه مشکلاتی برای تمام مشترکان در کل کشور به وجود آمده است که استان کرمانشاه هم به تناسب این مسئله برخی خاموشی ها را داشته است.

وی ادامه داد: این برنامه کمبود هر روز صبح از طریق مدیریت برق ایران به تمام شرکت‌های توزیع اعلام می‌شود که ما هم براساس بررسی صورت گرفته جدولی را برای خاموشی استان روی سایت شرکت و اپلیکیشن برق من و فضای مجازی بارگذاری می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه اعمال خاموشی‌ها بستگی به همکاری مردم و بار مصرفی دارد، گفت: در برخی از روزها برنامه خاموشی که اعلام می‌شود با همکاری خوب مردم، اعمال نمی‌شود.

وی تصریح کرد: ۸۰۰ هزار مشترک در استان داریم که اگر هر مشترک به اندازه یک لامپ ۱۰۰ واتی صرفه‌جویی کند برای مشترکان تجاری و صنعتی مشکلی پیش نخواهد آمد و چرخ تولید و صنعت همچنان می‌چرخد.

مرآتی خاطرنشان کرد: برای اینکه مشترکان خانگی و تجاری خاموشی نداشته باشند حدود ۶ هزار و ۵۰۰ تفاهمنامه با مشترکان کشاورزی و صنعتی منعقد شده که برای اجرای آن‌ها شرکت توزیع بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه کرده تا مشترکان خاموشی نداشته باشند.

وی گفت: با توجه به فصل گرم سال، هر چقدر همکاری بیشتر باشد تعداد خاموشی‌ها کمتر می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار