کد خبر: ۹۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 18 September 2015
تابناک بوشهر: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: پایانه های نفتی ایران از شرکت های پیشرو در اجرای برنامه های ابلاغی وزارت نفت است.

به گزارش ایرنا پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران روز جمعه به نقل از رکن الدین جوادی در نشست تخصصی بررسی عملکرد این شرکت افزود: عملکرد پایانه های نفتی ایران در حوزه سیاست گذاری ، مدیریت صحیح منابع و اولویت گذاری در تکمیل پروژه ها شایسته تقدیر است و امیدوارم این روند مثبت تا پایان سال نیز تداوم یابد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران نیز گفت: این شرکت با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و نیروی انسانی توانمند و شایسته خود به موفقیت های بسیاری در زمینه تحقق ماموریت های ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران دست یافته که این امر مرهون تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت است.

سید پیروز موسوی افزود:ماموریت اصلی این شرکت در حال حاضر بازسازی و نوسازی تاسیسات و تجهیزات است.

وی یادآورشد: علی رغم اینکه محدودیت های مالی مشکلاتی را با خود به همراه دارد اما این موضوع خللی در عزم و اراده کارکنان در تحقق اهداف این شرکت ایجاد نکرد و با برنامه ریزی های انجام شده بسیاری از پروژه های کلیدی این شرکت با موفقیت به اتمام رسید.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن ابراز خرسندی از دیپلماسی فعال دولت و ایجاد فصل جدیدی از روابط با جهان گفت: هدف ما رشد و تعالی صنعت نفت در تمامی برهه های تاریخی کشور است و امیدواریم در شرایط پسا تحریم و گشایش هایی که در این صورت خواهد گرفت پروژه های صنعت نفت با شتاب بیشتری دنبال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار