تابناک-پیش از ظهر امروز محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه فریدون همتی استاندار هرمزگان از مرکز نوآوری کیش بازدید کردند.
کد خبر: ۹۶۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 27 May 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،دکتر فریدون همتی و محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، ظهر امروز پنجشنبه ششم خرداد، ضمن بازدید از قسمت های مختلف مرکز نوآوری کیش و گفت و گو با کارآفرینان، صاحبان استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان حاضر در این مرکز، با روند فعالیت آن ها آشنا شدند.

مرکز نوآوری کیش که با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و اقتصاد مبتنی بر دانایی و کسب و کارهای دانش بنیان به عنوان یکی از ظرفیت ها و مزیت های کیش بروز و ظهور یافته، خوشحالی جوانان و فعالان کسب و کار را در پی داشته است.

هدف اصلی این مرکز فراهم کردن بستر و محل مناسب برای آزمون و خطا و در نهایت اجرایی کردن ایده های افراد و گروه های خلاق و نوگرا است.

کیش با استفاده از این ظرفیت می تواند به جای ایفای نقش وارداتچی، سکوی صادرات خدمات و کالاهای دانش محور به اقصی نقاط دنیا باشد؛ کاری که دیگر رویا نیست.

هم اکنون شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، شتاب دهنده ها، صندوق های پژوهش با سرمایه گذاری خطرپذیر در این مرکز مستقر شده و روند تکمیل ظرفیت آن همچنان ادامه دارد.

حمایت از استقرار شرکت های دانش بنیان در راستای تجاری سازی محصولات، ایجاد فرصت اشتغال فناورانه، کمک به اقتصاد محلی مبتنی بر فناوری، توسعه و استقرار شتاب دهنده های تخصصی برای حمایت از ایده های فناورانه، برگزاری رویدادهای نوآوران در سطح ملی، کمک به بازاریابی و انتقال ایده های برتر در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان، تخصیص فضای کار اشتراکی به تیم های کار خلاق و نوآور، ایجاد زمینه مناسب به منظور حمایت از نوآوران و ایجاد ارتباط با سرمایه گذاران و شبکه سازی و ایجاد ارتباطات پایدار و تاثیرگذار در صنعت از جمله خدمات و اهداف مرکز نوآوری کیش است.

فضای برگزاری رویدادها، فضای کار اشتراکی، دفاتر کارشرکت های دانش بنیان، دفاتر شتاب دهنده ها، دفاتر مراکز نوآوری دانشگاهی و کافه نوآوری از جمله فضاهای این مرکز نوآوری است.

این مجموعه پویا با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط منطقه آزاد کیش و با حمایت موسسه آموزشی علوم و فنون کیش راه اندازی شده است.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار