دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان پاوه گفت: تغییر در وضعیت اقتصادی، بهبود معیشت و پهن شدن سفره‌های مردم مهمترین مطالبه و خواسته بخش زیادی از مردم ایران از رئیس جمهور سیزدهم است.
کد خبر: ۹۶۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 27 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل ازایرنا،«شادمان میرصاحب» با بیان اینکه بهبود وضعیت معیشتی مردم همواره دغدغه مسوولان نظام از تریبون‌های مختلف بوده که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است، افزود: این موضوع باعث شده که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تغییر در وضعیت اقتصادی و بهبود معیشت مردم به یکی از خواسته های اصلی مردم از کاندیداها تبدیل شود.

او گفت: اکنون مردم انتظار دارند که نامزدهای ریاست جمهوری آینده برای رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم برنامه و راهکار عملی ارائه دهد و از شعارگرایی و کلی گویی بپرهیزند.

وی با بیان اینکه مردم از کاندیدایی که برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور برنامه داشته باشد، استقبال می کنند، گفت: کاندیداها باید توجه جدی به مطالبات به حق مردم داشته باشند و از این طریق به مشارکت حداکثری آنان در انتخابات کمک نمایند.

این فعال سیاسی اجتماعی اهل سنت در ادامه سخنانش، تلاش برای حضور مردم در پای صندوق های رای و تحقق مشارکت حداکثری مردم را از وظیفه همه احزاب، فعالان سیاسی و اجتماعی و نخبگان دانست و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضمن اینکه موجب اقتدار نظام خواهد شد، تهدید و تحریم بیگانگان را هم خنثی خواهد کرد.

میرصاحب با بیان اینکه بخشی از مشکلات اساسی کشور داخلی و نیازمند تغییر ساختار مدیریتی است، افزود: بخش دیگر مشکلات هم خارجی است که حل تمام این مشکلات نیازمند مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است چرا که هم به کشور کمک می کنیم و توان و انگیزه خدمت را به آنها می نماییم و هم اینکه دشمنان این کشور را از تهدید و تحریم مایوس خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: کسانیکه حتی به انتخابات اهمیتی نمی‌دهند و تصمیم بر رای ندادن گرفته باشند تغییر در وضعیت و معیشت مردم را خواستار هستند و این دیدگاه تغییر وضعیت یعنی هنوز مردم به کشور و سرنوشت خود بی تفاوت نیستند و اگر مخالفتی با رای دادن دارند به دلیل مشکلات اقتصادی است و رنگ و بوی سیاسی ندارد.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان پاوه در ادامه با اشاره به اینکه حاکمیت هم از شرایط کشور آگاهی دارد، گفت: شاهد بودیم چهره های شاخص نظام برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت کردند که این نشان از عزم جدی حاکمیت در بهبود و تغییر وضعیت فعلی است و دلیل حضور این همه چهره شاخص، اهمیت کار را مشخص می کند.

میرصاحب تصریح کرد: مردم مناطق مرزی و خاصه اهل سنت همواره در پای صندوق های رای حاضر شده‌اند و با وجود اینکه بخشی از مطالبات آنها نادیده گرفته شده اما همیشه مشارکتی بیشتر از مرکزنشینان در پای صندوق های رای داشته اند و دست اخوت و برادری را هیچ وقت قطع نکرده اند و وجود امنیت پایدار در چهار گوشه مرز ایران که قریب به اکثر اهل سنت هم هستند گواهی بر این ادعاست.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار