مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۴ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا قطعی به کرونا جان باختند.
کد خبر: ۹۶۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 23 May 2021

مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۳۸ مورد بیمار مثبت بستری و ۸۱ بیمار مثبت سر پایی شناسایی شدند.

وی افزود: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر در استان کرمانشاه و مجموع جان باختگان ۱۸۲۳ نفر است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۳ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۰۶ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده اند.

وی گفت: هم اکنون ۵۰۳ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

لازم به ذکر است که بر اساس آمار‌های صبح امروز تعداد ۵۰۳ بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶۹ بیمار مربوط به بیمارستان‌های شهرستان‌های مختلف استان می‌باشد.

گفتنی است از این تعداد ۴۹ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب، ۲۶ نفر در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب، ۱۹ نفر در بیمارستان قدس پاوه، ۱۹ نفر در بیمارستان شهید چمران کنگاور، ۱۶ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر، ۱۲ نفر در بیمارستان معاون صحنه، ۱۱ نفر در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود، ۹ نفر در بیمارستان شهدای هرسین، ۸ نفر در بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب بستری هستند و در بیمارستان‌های شهرستان قصرشیرین و ثلاث باباجانی
هیچ بیمار کرونایی بستری نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار