علیزاده
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه کاهش جرائم مستلزم همکاری همه نهادهاست، اظهار کرد: شناسایی علل وقوع جرم و یافتن راهکارهای لازم برای کاهش جرایم از جمله اقداماتی است که از سوی دادگستری این استان برای کاهش جرائم صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 18 September 2015

تابناک آذربایجان غربی : «پرویز علیزاده» معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی در گفت‌وگو باخبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزانبا اشاره به ضرورت غربالگری و تفکیک زندانیان، اظهار کرد: در این زمینه جلساتی با حضور روسای دادگاه‌های استان برگزار شد و بنا شد تا هر یک از آنها ظرفیت مجازات های جایگزین حبس خود را در هر شعبه اعلام کنند.


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر تشکیل و عملیاتی کردن جلسات پیشگیری از وقوع جرم در استان تصریح کرد: کاهش وقوع جرم مستلزم همکاری همه نهادها است و بررسی علل وقوع جرم، شناسایی علل وقوع جرم و یافتن راهکارهای لازم برای کاهش جرایم از جمله اقداماتی است که از سوی دادگستری این استان برای کاهش جرائم صورت گرفته است.

علیزاده با اشاره به این مطلب که ما در این استان موارد نادری را داریم که مجازاتهای جایگزین حبس در خصوص آن صادر شده باشد، گفت: دادگستری استان آذربایجان غربی با همکاری ارگانهای دیگر در پی فراهم آوردن شرایط لازم برای اجرای احکام جایگزین زندان در خصوص متهمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار