استاندار خوزستان گفت: مدیرانی که برای اجرای پروژه ها تعهد بدهند در صورتی که در موعد مقرر تعهدشان محقق نشود و کارگروه فنی تعلل آن مدیران را تایید کند به دادگستری و دادستانی معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۹۶۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷ 21 May 2021

 استاندار خوزستان گفت: مدیرانی که برای اجرای پروژه ها تعهد بدهند در صورتی که در موعد مقرر تعهدشان محقق نشود و کارگروه فنی تعلل آن مدیران را تایید کند به دادگستری و دادستانی معرفی خواهند شد.

به گزارش جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست مشترک شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان ایذه بیان کرد: با تدوین جدول زمانی مشخص تصمیماتی در خصوص پروژه های کشاورزی و آب ایذه و دهدز اتخاذ شد و مدیران تعهد کردند که در زمان تعیین شده پروژه ها را به ثمر برسانند.

وی افزود: برای اجرای پروژه آبرسانی دهدز و ایذه فرماندار و مدیران راهکارهایی ارائه دادند و قرار شد در طول یک هفته کار کارشناسی انجام شود که اگر قابل اجرا بود آن را اجرا کنیم و سریعتر مشکل آب آن برطرف شود.

استاندار خوزستان با اشاره به پروژه های جاده سازی در استان بیان کرد: از مهمترین مباحث جاده سازی در این شهرستان مربوط به مسیر ایذه، دهدز، لردگان بود که در چهار یا پنج مرحله اداره کل راهداری عملیات را شروع کرده که مجموعا ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر را تحت پوشش قرار می دهد.

سلیمانی افزود:اجرای پروژه جاده اهواز، ایذه، لردگان یک کار بزرگ در دست اقدام است که مسیر آن به چهارمحال و اصفهان می رسد و به زودی عملیات اجرایی آن با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان ملی و استانی آغاز خواهد شد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: از محل ماده ۵۶ و مشارکت بانک رفاه و بودجه مصوب مجلس حدود سه هزار میلیارد ریال بودجه امسال برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بخش مهمی از این پروژه تونل سازی است که حدود ۲۶ تا ۲۷ کیلومتر را شامل می شود.

بررسی مسائل و مشکلات و پروژه های شهرستان های مختلف از سوی استاندار خوزستان از ۲ ماه گذشته کلید خورده است و جدول زمان بندی برای اجرای این پروژه ها تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار