کلانتری بارها از طریق رسانه ها اعلام کرده ایم و اکنون هم عاجزانه و ملتمسانه از شما مردم مناطق زلزله زده می خواهیم که حتما در سریعترین زمان ممکن در خصوص تشکیل پرونده اقدام کنید چرا که برخی افراد هنوز هم مراجعه نکرده اند.
کد خبر: ۹۶۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷ 21 May 2021

عصر امروز نشست پیگیری بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا در حالی برگزار شد که برای چندمین بار استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برخی مردم زلزله زده درخواست کرد که هر چه سریعتر در خصوص تشکیل پرونده و پیگیری امور مربوط به بازسازی خانه های خود اقدام کنند .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این نشست برخی دستگاه های مسئول در بازسازی مناطق زلزله زده گزارشاتی از وضعیت بازسازی بیان کردند .
در ادامه ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : عملکرد بانک ها در تشکیل پرونده و تزریق منابع مطابق با دستورالعمل خوب بوده و قابل تقدیر است .
حسین کلانتری اما به موضوع مهم دیگری اشاره کرد و افزود : گرفتن مشوق ها و کمک های ویژه دولت نیازمند عقد قرارداد مردم و استفاده همه اعتبارات گذشته است .
کلانتری ادامه داد : در سفرهای متعدد مسئولین کشوری به استان و پیگیری های که صورت گرفت ، دولت وعده داده که چنانچه در ادامه ، روند بازسازی نیازمند اعتبارات جدید باشد ، همکاری خواهد کرد .
وی گفت : استفاده از این امتیازات تشویقی دولت ، مستلزم همکاری مردم و سرعت در انجام کارها است که انتظار می رود این مهم مورد توجه قرار گیرد .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، افزود : ما مسئولین مصمم به رفع مشکلات مردم زلزله زده هستیم اما هنوز برخی افراد روند کار خود را به خوبی پیگیری نمی کنند که بارها از طریق رسانه ها اعلام کرده ایم و اکنون هم عاجزانه و ملتمسانه از شما مردم مناطق زلزله زده می خواهیم که حتما در سریعترین زمان ممکن در خصوص تشکیل پرونده اقدام کنید چرا که برخی افراد هنوز هم مراجعه نکرده اند.
کلانتری ادامه داد : برای ادامه روند بازسازی روستاها از رئیس بنیاد مسکن کشور خواسته ایم که ماشین الات آواربرداری بیشتر شوند که در این زمینه هم اقدامات مناسب صورت گرفته است .
استاندار در پایان ضمن ، تکرار درخواست خود از مردم مناطق زلزله زده برای اقدام سریع خطاب به مدیران گفت : در جلسه بعدی منتظر گزارشات موفقیت حداکثری در روند بازسازی هستیم که نیازمند تلاش بیشتر است .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
جناب استاندار .کارخانه های شن و ماسه قیمت ماسه رو بردن بالا.بداد مردم برسید.مردم دیگه انگیزه ساخت خونه ندارن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار