دکتر جعفر صباغیان:
معاون امور حقوقی و مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ تسهیلات اشتغال این نهاد به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر: ۹۶۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ 20 May 2021

به گزارش تابناک کردستان، دکتر جعفر صباغیان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ بودجه تسهیلات کمیته‌امداد از ۴۹ هزار میلیارد ریال سال ۱۳۹۹ در تبصره ماده ۱۶ به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی افزود: با افزایش این میزان بودجه هیچ منعی در استان‌ها برای ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات در این زمینه برای مددجویان و نیازمندان وجود نخواهد داشت.

معاون امور حقوقی و مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: در حال حاضر و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، ما دچار یک نوع جنگ اجتماعی هستیم و تعدادی از خانواده‌ها با فقر، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد مواجه هستند و این مسئله ماموریت ما را سنگین‌تر می‌کند و باید در راستای خدمات‌رسانی به محرومان بیشتر تلاش شود.

وی اعتماد مردمی را سرمایه اصلی کمیته امداد اعلام کرد و گفت: هر زمانی که امدادگران این نهاد به سمت خیرین گام برداشته‌اند با تمام وجود پذیرا بوده و در کمک به نیازمندان همگام و همراه این نهاد بوده‌اند.

معاون امور حقوقی و مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه یکی از مولفه‌های این نهاد را توانمندسازی مددجویان اعلام کرد و افزود: یکی از موضوعات مهم در زمینه توانمندسازی خودباوری و خوداتکایی مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنان است.


وی یکی دیگر از راه‌های توانمندسازی مددجویان را رفع مشکل مسکن آنان اعلام کرد و گفت: در این زمینه نیز در بودجه سال جاری ۳۰ هزار میلیارد ریال برای حوزه مسکن کمیته امداد پیش‌بینی شده است.

صباغیان اظهار داشت: در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای ۲ساله مابین این نهاد، سپاه و بنیادمسکن منعقد شده و قرار است ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان احداث شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با اختصاص این میزان بودجه و تفاهم نامه منعقد شده در حوزه مسکن نهضتی اتفاق بیفتد و در پایان ۱۴۰۱ مددجوی بدون مسکن نداشته باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار