رییس راهنمایی و راننگی:
رییس اداره راهنمایی  و رانندگی پلدختر گفت: شهرداری این شهر باید نسبت به برخورد و جمع‌آوری خودروهای سیار و دستفروشان اقدام اساسی کند چراکه ساماندهی این معضل و رفع سد معبر یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۶۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 20 May 2021

به گزارش تابناک لرستان،  سرگرد حشمت رحیمی روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر اظهار کرد: خودروهای سیار و دست فروشان زیادی در سطح این شهر موجب سد معبر شده و چشم انداز زشتی ایجاد کرده اند  بنابراین لازم است اجرائیات شهرداری نسبت به جمع‌آوری و برخورد با آنها اقدام کند.

وی افزود: راهنمایی و رانندگی پلدختر هر روز این خودروهای سیار و دستفروشان را جریمه می‌کند، اما کارساز نیست و نیاز به ورود و همکاری شهرداری است.

رییس راهنمایی و رانندگی پلدختر نسبت به حفاری‌های بدون هماهنگی در سطح شهر پلدختر انتقاد کرد و افزود: برخی اداره‌ها و شهرداری، حفاری هایی انجام می دهند و نسبت به ترمیم آن نیز دیر اقدام می‌ کنند.

سرگرد رحیمی ادامه داد: این حفاری ها به مدت ۲۰ روز تا یک ماه  ترمیم نمی شود و این امر موجب بروز خطرات احتمالی برای شهروندان و رانندگان خواهد شد بنابراین لازم است این اقدام ها با هماهنگی راهنمایی و رانندگی انجام و در اسرع وقت نیز جمع آوری، آسفالت و ترمیم شود.

وی با تاکید بر ایجاد سرعت کاه‌های استاندارد گفت: تیرهای برق واقع در ورودی شمالی شهر پلدختر و جلوی درب ورودی بیمارستان امام خمینی(ره) نیاز به جابجایی یا در غیر این صورت ایمن سازی دارد تا از خطر برخورد وسایل نقلیه با آن پیشگیری شود.

وی افزود: در این رابطه طی ۲ مرحله با شرکت توزیع برق این شهرستان مکاتباتی انجام شده اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار