تابناک-هفتاد و ششمین ناوگروه رزمی-اطلاعاتی-آموزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز راهی آب‌های بین المللی شد.
کد خبر: ۹۶۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ 19 May 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان ظهر امروز هفتاد و ششمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش متشکل از دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی نوشهر با ناو لجستیکی خارک و ناوشکن البرز برای انجام ماموریت‌های رزمی و آموزشی به آب‌های بین المللی اعزام شدند.

امیر دریادار دوم جلیل مقدم جانشین فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در مراسم بدرقه ناوگروه هفتاد و ششم آموزشی، اطلاعاتی رزمی نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با تمام محدودیت‌ها، کمبودها و تحریم‌های ظالمانه‌ای که جبهه استکبار جهانی برای کشور رقم زده است مقتدرانه و استوار ایستاده و با تبدیل تهدیدها به فرصت خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه مجد و عظمت امروز نیروی دریایی ارتش به آسانی به دست نیامده است افزود: دلاور مردان نیروی دریایی ارتش با ایثار، توکل، از خودگذشتگی و ایمان با خدا به یاری خداوند متعال در مسیر رشد و تعالی حرکت کرده و توانسته‌اند اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشند.

دریادار مقدم بیان کرد: دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی نوشهر که در این ماموریت رزمی-اطلاعاتی-آموزشی دوره کارورزی خود را همراه با ناوگروه هفتاد و ششم سپری خواهند کرد بدانند در پیشه نیروی دریایی باید عاشق بود و عشق به میهن موتور محرک برای رسیدن به اهداف والا می‌باشد چنانچه امروزه در سراسر نیروی دریایی ارتش این عشق موج می‌زند و اگر عشق در نیروها وجود نداشت نمی‌شد دست به اعزام نیرو به آب‌های دوردست و بین المللی زد.

جانشین فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بیاینه گام دوم انقلاب اظهار داشت: جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند که پرچمدار افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در آینده نزدیک خواهند شد و در راه حفظ و ادامه راه شهدا برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی بایستی بسیار کوشا باشند.

وی عنوان کرد: کارورزان اگر به دانش تخصصی دریا مسلط نشوند شاهد خواهیم بود که دیگران و اجانب وارد حریم دریایی ما می‌شوند و اگر خود را به توانمندی نرسانیم حریمی برای ما به رسمیت شناخته نمی‌شود.

دریادار مقدم با اشاره به اعزام ناوگروه هفتادششم نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: هم اکنون 2 ناوگروه دیگر در آب‌های دوردست و بین المللی حضور دارند که یک ناوگروه در شمال اقیانوس هند و ناوگروه دیگر در دریای سرخ مشغول حفاظت و حراست از منافع جمهوری اسلامی ایران و خطوط کشتیرانی کشور در برابر ناامنی‌های هدفمند استکبار جهانی می‌باشند.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار