مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان:
در زمستان امسال توانستیم با حداکثر توان خود سوخت‌رسانی عادی را در مناطق استان انجام دهیم.
کد خبر: ۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵ 02 March 2015
به گزارش تابناک گیلان،فردین چراجی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسالت شرکت فرآورده‌های نفتی را خدمات‌رسانی به مردم دانست و اظهار کرد: در زمستان امسال توانستیم با حداکثر توان خود سوخت‌رسانی عادی را در مناطق استان انجام دهیم.

وی از کاهش یک‌درصد مصرف تمام فرآورده‌های نفتی گیلان در 11 ماه گذشته خبر داد و گفت: امسال تمام سوخت ماشین‌آلات کشاورزی گیلان برای شخم زمستانه را فراهم کردیم. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان تصریح کرد: برای نخستین بار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان برای نخستین بار جزء واحدهای خدماتی منتخب سبز کشور معرفی شد و مقام به دست آورد که هفته آینده لوح زرین خود را از دست رئیس جمهوری در تهران دریافت می‌کنیم.

وی کاهش آلایندگی، عدم آلودگی آب، هوا و خاک را از دلایل این انتخاب در ارزیابی زیست‌محیطی عنوان کرد و گفت: برای آمادگی جایگاه‌های بنزین و سی‌.ان‌.جی در حوزه‌های مختلف بازرسی‌ها توسط همکاران انجام می‌شود. چراجی کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در 11 ماه گذشته را نشانه مدیریت مصرف دانست و یادآور شد: باید همواره صرفه‌جویی لازم را داشته باشیم.

وی درباره توزیع بنزین یورو 4 تصریح کرد: بنزینی که اکنون توزیع می‌کنیم در حد یورو 4 است و برای توزیع این بنزین اطلاع‌رسانی می‌شود. این مسئول درباره قیمت بنزین در سال جدید خاطرنشان کرد: برای نوروز 94 افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی نداریم و با همان نرخ سابق عرضه می‌شود. 

وی از راه‌اندازی نرم‌افزار قابل نصب در گوشی‌های همراه برای مکان‌یابی جایگاه‌های سوخت در گیلان خبر داد و یادآور شد: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت نفت نرم‌افزار مذکور را در گوشی‌های خود نصب کنند و از جایگاه‌های سوخت در نوروز اطلاع داشته باشند.

چراجی به قیمت سی‌.ان‌.جی در استان اشاره کرد و متذکر شد: سی‌.ان‌.جی با برند مختلف وارد کشور و گیلان می‌شود و واحد اندازه‌گیری بر مبنای جرمی است. وی با بیان اینکه قیمت هر یک‌کیلوگرم سی‌.ان‌.جی با 600 تومان عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: واحد اندازه‌گیری سوخت سی‌.ان‌.جی در گیلان به کیلوگرم عرضه و به صورت جرمی اداره می‌شود، افزایش قیمت در این زمینه نداشتیم و تنها تغییر واحد اندازه‌گیری صورت گرفته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار