معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 15 September 2015
به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان ؛ حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در ششمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی استان که با موضوع انتخابات برگزار شد گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر تام مردم سالاری دینی است و اهمیت انتخابات بیش از سایر عرصه های سیاسی مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری قرار دارد.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی آگاهانه و بعضا ناآگاهانه و برخی از بابت تعلقات حزبی به دنبال تضعیف انتخابات هستند و دستگاه های اصلی که در راس آنان شورای نگهبان است را مورد حمله قرار می دهند.
حجت الاسلام امانت بهبهانی با تاکید بر اهمیت شورای نگهبان، افزود: مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نهاد مهم و تاثیرگذاری در جمهوری اسلامی است که می تواند در تمامی شئون کشور دخالت کند اما مصوبات آن باید مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان بیان داشت: همانند سال های گذشته در مرکز استان و سایر شهرستان ها شورای پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی تشکیل خواهد شد.
وی بر ارتقای سطح آگاهی های عمومی مردم در خصوص تخلفات و جرایم انتخاباتی تاکید کرد و افزود: این آگاهی افزایی می تواند از طریق مساجد، ائمه جمعه و جماعات و رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها و صدا و سیما صورت گیرد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار