همزمان با زمان تحویل سال ۱۴۰۰ در آیین های جدا گانه ای مراسم سال تحویل با قرائت قران و زیارت عاشورا در زندانهای کهگیلویه و بو یراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ 20 March 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل زندانهای استان با حصور در زندان مرکزی یاسوج در لحظه تحویل نوروز باستانی ۱۴۰۰ضمن شرکت در مراسم تحویل سال و سال جدید را به آنان تبریک گفت.
منصور بیژنی در بین زندانیان با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها در مسیر بازاجتماعی شدن افراد زندانی است اظهار داشت: مهمترین برنامهای ترببتی زندانهای توجه به اصلاح و تعییر در رفتارهای مجرمانه ی محبوسین در بند است که الحمدالله با برنامه ریزیهای مدون این مهم در زندانهای استام مورد توجه است.
مدیرکل زندانها افزود: زندانیان همانند عائله نظام هستند که میبایست در همه ی موارد به انان توجه گردد و امروز مسولین زندانها در کنار زندانیان دعای حول حالنا را زمزمه کردند.
گفتنی است آئین های تحویل سال در فضایی مطلوب و با چیدمان سفره های هفت سین در زندانهای دهدشت ، مرکزی ، کانون اصلاح و تربیت ، اندرزگاه زنان و زندان گچساران با حضور روسا و کارکنان زندانها همراه با اجرای برنامه های متنوع برگزار گردید.

آئین سال نو در زندانهای  کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار