رئیس سازمان ملی استاندارد در نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی هرمزگان:
تابناک _ریس سازمان ملی استاندارد گفت: پیشنهادهای شاخص کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی هرمزگان که نیازمند تصویب در کارگروه های ملی است، به‌صورت فوری از سوی سازمان ملی استاندارد در این کارگروه ها مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۴۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵ 15 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، غلامرضا شریعتی در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی هرمزگان که به ریاست دکتر همتی استاندار هرمزگان برگزار شد، با اشاره به بازدید از بندر شهید رجایی و واحدهای تولیدی و تأکید بر تسهیل گری امور صادراتی، اظهار داشت: امروز در جلسه کارگروه صادرات غیر نفتی، مسائل و مشکلات گروه های مختلف شامل گمرک، اتحادیه ترخیص کاران، جهاد کشاورزی، شیلات، سازمان صنعت و معدن و موضوع کالاهای ملوانی مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد با توجه به شرایط خاص کشور، اقدامات لازم به‌منظور تسهیل صادرات از سوی سازمان ملی استاندارد انجام شود.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد برای تسهیل تجارت، بسته های حمایتی را تدارک دیده که دو موضوع امنیت غذایی و کیفیت به عنوان مکمل هم در این بسته ها مورد توجه قرار گرفته و از سویی شرایط تجارو ملوانان برای صادرات و واردات کالاهای اساسی تسهیل می شود.

رییس سازمان ملی استاندارد، گفت: تصمیماتی که از سوی سازمان ملی استاندارد برای تسهیل شرایط واردات و صادرات در هرمزگان اتخاذ می شود تصمیماتی است که نتیجه آن در کل کشور اثرگذار است، چرا که این استان دروازه اصلی ورود و خروج کالا در کشور محسوب می شود و نیازمند توجه ویژه است.

شریعتی خاطرنشان کرد: در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی هرمزگان برخی پیشنهادات مصوب شد اما بنا به شرایط ویژه این استان، برخی از پیشنهادهای شاخص نشست امروز که نیازمند تصویب در کارگروه های ملی است به صورت فوری از سوی سازمان ملی استاندارد در این کارگروه ها مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ز 738

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار