امیر آهن جان سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در جلسه ای با مسئولان امور ارتباطات مناطق هشتگانه بر آماده سازی شهر در آستانه نوروز1400 تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 10 March 2021

آهن جان در این جلسه عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت بحرانی استان خوزستان نمی توانیم پذیرای مسافران نوروزی باشیم، هرمنطقه موظف است با درنظرگرفتن شرایط ویژه وظایف خود را جهت استقبال از اولین نوروز قرن و آماده سازی شهر برای سال جدید به انجام برساند.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص کاهش بیماری در سطح استان در آستانه نوروز و آرزوی سلامتی برای همه بیماران افزود: سالهای گذشته برنامه های ستاد نوروزی شامل برپایی محل اسکان میهمانان نوروزی، تورهای گردشگری، چاپ نفشه و بروشور راهنمای میهمانان نوروزی و ...بود که متاسفانه امسال به دلیل شیوع این ویروس منحوس نمی توانیم این برنامه ها را برگزار کنیم.

امیر آهن جان بر احیای ادارات ارتباطات مناطق تاکید کرد و افزود: روابط عمومی های مناطق باید از نظر تجهیزات فیزیکی مجهز باشند تا در هنگام مستندسازی و پوشش خبری رویدادهای منطقه مشکلی نداشته باشند و از نظر نیرو نیز کمبودی نداشته باشند. روابط عمومی ها نباید صرفا یک خبرنویس باشند بلکه باید جایگاه اصلی خود را که رسالت اطلاع رسانی گسترده و رابط میان سازمان و شهروندان است را به نحو احسن انجام دهند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از راه اندازی رادیو شهر در سه ماهه آینده خبر داد و عنوان کرد: مقدمات راه اندازی رادیو ویژه شهرداری به منظور ارتباط دائمی و اطلاع رسانی عملکرد و رویدادهای شهری انجام شده و به یاری خدا در سه ماهه آینده عملیاتی خواهد شد.

وی بر به روز بودن نیروهای روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید مدیریت واحد شهری را از نگاهی نو به شهروندان معرفی کنند و با ایده های خلاقانه عملکرد شهرداری های مناطق را انعکاس دهند زیرا که روابط عمومی ها پیشانی شهرداری های مناطق هستند و نباید پیام های شهرداری برای مردم تکراری و آزاردهنده و یا خلاف واقعیت باشدو

باید با روش های نو خانواده ها را با شهرداری آشتی دهیم .

آهن جان افزود: باید آموزش ضمن خدمت را برای همه کارشناسان روابط عمومی ها برگزار کنیم و همه دوستان در این برنامه ها حضور پیدا کنند.

این مقام مسئول بر فضاسازی ویژه نوروز و به کارگیری طراحی های نو ، خلاقانه و با رنگ بندی مناسب ویژه سال نو تاکید کرد و گفت: باید شهر را برای نوروز1400 و با توجه به وضعیت امسال شهر از نظر شیوع بیماری و القای روحیه نشاط و امید به شهروندان آماده سازیم.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در خاتمه بر فضاسازی ویژه شهر جهت استقبال از نوروز1400 واطلاع رسانی به موقع به شهروندان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار