اولیویرا;
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: انتظار دارم بازیکنانم بازی قابل قبولی را ارائه دهند. در حال حاضر نیز با توجه به این که تیم ما بهتر شده می‌توانیم سه امتیاز بازی با سپاهان را به دست آوریم.
کد خبر: ۹۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲ 14 September 2015
تونی اولیویرا در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان اظهار کرد: مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که در حال حاضر در صدر جدول است و مربی‌ای دارد که خدمت زیادی هم به سپاهان و هم به فوتبال ایران کرده است.

وی با بیان این که بازی با سپاهان بازی راحتی نیست، ادامه داد: این تیم کار خود را خیلی خوب در لیگ برتر شروع کرده و وقتی که با سپاهان بازی داریم، می‌دانیم که بازی مشکلی داریم زیرا این تیم سازماندهی خوبی دارد و به لحاظ روحی و روانی در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: از بازیکنانم انتظار دارم بازی قابل قبولی را ارائه دهند. البته فکر می‌کنم تیم ما بهتر شده و می‌توانیم با یک بازی زیبا سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اختلافات کادر فنی قبل از تعطیلات لیگ برتر اکنون حل شده یا نه اضافه کرد: همیشه در این مواقع سنگ جلوی پای آدم می‌اندازند اما مشکلی نیست ما همگی داخل یک کشتی هستیم و همه با هم متحد هستیم.

یرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سوال که با توجه به حواشی فصل گذشته اکنون در آستانه این دیدار پیام‌تان برای هواداران چیست، افزود: فوتبال از حوادث و احساسات ساخته شده که گاهی مواقع بر عکس جواب می‌دهد. اتفاقی که 20 دقیقه پایانی بازی برابر نفت اتفاق افتاد اصلا باورم نمی‌شد که قهرمان نشدیم. وقتی به رختکن رفتم و دیدم چراغ‌ها خاموش است و همه بازیکنان سرشان پایین است. آنجا بود که متوجه شدم تیم ما باخته است اما با این حال ارتباط بین اصفهان و تبریز قوی است و فوتبال نمی‌تواند آن را قطع کند. آن اتفاقات تمام شده و باز هم از هواداران دعوت می‌کنم که با یکدیگر باشند.

اولیویرا در پاسخ به این سوال که مشکل مهاجمان خود را در چه می‌بینید، ادامه داد: فصل گذشته بازیکنان کلیدی و اصلی‌ای داشتیم که امسال با توجه به دیدگاهی که فصل گذشته داشتند به این تیم آمدم اما دیدم بازیکنان خوب‌مان نظیر تیموریان، ادینیو و سانتوس تیم را ترک کرده‌اند و در آن شرایط باید انتخاب دیگری انجام می‌دادم.

وی افزود: ادینیو وقتی به ایران آمد هیچ چیزی نبود و بازی نمی‌کرد اما در حال حاضر آقای گل ایران است. به هر حال بازیکنان زمان می‌برد تا با شرایط ایران آشنا شوند و عادت کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان این که دوست دارم با یک بشکن زدن همه چیز حل شود اضافه کرد: در حال حاضر شجاع خلیل‌زاده با دو گلی که زده بهترین گلزن ما محسوب می‌شود اما به هر حال سعی می‌کنیم که این حالت را برطرف کنیم تا دوباره اعتماد به نفس بین بازیکنان برگردد و انتظارم از بازیکنان هم این است که از چیزی که الان هستند دور شوند و به حالت اولیه برگردند.

اولیویرا در پایان با بیان این که سپاهان و شهر اصفهان را بسیار دوست دارد، تصریح کرد: در این 50 سالی که در فوتبال هستم تجربیات زیادی کسب کردم اما به واقع تجربیاتی که در ایران به کسب کردم بیشتر بوده و این که می‌بینم بانوان خبرنگار نیز در اصفهان در نشست‌های خبری حضور پیدا می‌کنند باعث شگفتی من است.

وی با اشاره به حضور النا پاستا در ایران نیز گفت: کاری که این فرد در تیم ملی فوتبال بانوان انجام داد خوب بود و ورود چنین فردی به ایران از نکات بسیار مثبت محسوب می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار