مدیر کمیته امداد ملایر از برپایی 280 پایگاه جمع‎آوری جشن عاطفه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 15 September 2015
مدیر کمیته امداد ملایر از برپایی 280 پایگاه جمع‎آوری جشن عاطفه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛علی کولیوند  با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در کشور اظهار کرد: این جشن با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند، فرهنگ‌سازی احسان، انفاق و کمک به همنوعان همزمان با شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز به همت کمیته امداد و با همکاری آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج و صدا و سیما این جشن برگزار خواهد شد گفت: جشن عاطفه‌های امسال با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد ملایر تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها امسال در دو نوبت 26 و 27 شهریورماه در سطح شهرستان و هشتم مهرماه در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

وی از برپایی 280 پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی جشن عاطفه‌ها در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: پنج پایگاه در شهر ملایر و 25 پایگاه در بخش‌ سامن، جوکار، ازندریان، زنگنه، روستای علی‎آباد دمق و حسین‎آباد ناظم فعال هستند.

کولیوند بیان کرد: در روز 27 شهریورماه نیز پایگاه‌های کمیته امداد در میعادگاه‌های نماز جمعه آماده جمع‎آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‎دوست شهرستان ملایر است.

وی تعداد پایگاه‌های کمیته امداد در سطح مدارس را نیز 250 پایگاه دانست و افزود: این پایگاه‌ها نیز در هشتم مهرماه کمک‌های دانش‎آموزان را در جشن عاطفه‌ها جمع‎آوری می‌کنند.

مدیر کمیته امداد ملایر از پیش‌بینی جمع آوری 170 میلیون تومان کمک‌های نقدی و کالا در جشن عاطفه‌های امسال در ملایر خبر داد و تصریح کرد: با کمک‌های اوقاف در قالب طرح مهر تحصیلی این رقم به 250 میلیون تومان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز کمک‌های مردم در قالب نقدی و غیرنقدی به همراه کمک‌های اوقاف، 180 میلیون تومان بوده است گفت: امسال نیز اداره اوقاف ملایر در طرح مهر تحصیلی برای سومین سال 700 بسته لوازم‎التحریر هر کدام به مبلغ 130 هزار تومان را به دانش‎آموزان اهدا کرده است.

کولیوند ضمن تقدیر از کمک‌های اوقاف و امور خیریه ملایر در کمک به دانش‎آموزان نیازمند خاطرنشان کرد: تعداد دانش‎آموزان زیر پوشش کمیته امداد که به اداره اوقاف برای دریافت بسته‎‌های لوازم‎التحریر در معرفی شده‌اند 250 نفر بوده و بقیه نیز از سایر دانش‌آموزان نیازمند هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار