رییس بیمارستان رازی اهواز از پرشدن ظرفیت بخش های عادی و ویژه این بیمارستان خبر داد و گفت: روند ابتلا به کرونا در استان سیر صعودی به خود گرفته و به دلیل کمبود تخت، بیماران را به بیمارستان های دیگر اعزام می کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 09 February 2021

رییس بیمارستان رازی اهواز از پرشدن ظرفیت بخش های عادی و ویژه این بیمارستان خبر داد و گفت: روند ابتلا به کرونا در استان سیر صعودی به خود گرفته و به دلیل کمبود تخت، بیماران را به بیمارستان های دیگر اعزام می کنیم.

دکتر ماندانا قنواتی در حاشیه مراسم تزریق اولین واکسن کرونا در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اینکه بیمارستان رازی از بیماران کرونایی پر شده ولی متاسفانه هنوز مردم باور نکرده و همچنان ساده انگاری می کنند.

وی افزود: طی ۲ هفته اخیر آمار مراجعین به بیمارستان به قدری افزایش یافت که دیگر جایی برای بستری بیماران کرونایی نداریم و ما از روز گذشته، بیماران در انتظار آی سی یو را به بیمارستان های دیگر اعزام می کنیم تا در آنجا بستری شوند.

رییس بیمارستان رازی اهواز گفت: پیک سوم بیماری در استان نسبت به پیک اول با شدت بیشتری در حال حرکت است. متاسفانه شرایط به گونه ای است که این بیماری در بین مردم عادی شده و همچنان دورهمی های خانوادگی ادامه دارد. از مردم خواهش می کنیم تا زمانی که فرایند واکسیناسیون ، عمومی شود، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد:در مقطع زمانی چند هفته اخیر تعداد مراسم فوت و عروسی، دید و بازدیدها و ترددهای درون شهری روز به روز در حال افزایش بوده که این موضوع تعداد بستری ها و مراجعین به بیمارستان ها را بیشتر می کند.

دکتر قنواتی افزود: ما پذیرای تمام بیماران کرونایی هستیم اما به دلیل نداشتن فضا، سایر بیماران را به بیمارستان های معین ( بیمارستان گلستان، سینا و امیرالمومنین) اعزام می کنیم. در پیک سوم بیماری بیشتر آمار مبتلایان مربوط به افراد جوان در سنین ۲۵ تا ۴۰ سال و بدون بیماری زمینه ای هستند.

وی در ادامه به تزریق واکسن کرونا در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: امروز تزریق اولین واکسن روسی در بیمارستان رازی انجام شد و در مرحله اول فرایند واکسیناسیون برای پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی بخش های ویژه و آی سی یو بیمارستان انجام شد.

رییس بیمارستان رازی اهواز بیان کرد: این واکسن تاکنون به هشت نفر از کارکنان این بیمارستان شامل پزشک، پرستار و دیگر نیروهایی که در بخش ویژه کار می کنند، تزریق شد و این روند همچنان ادامه دارد. واکسن اسپوتنیک سطح ایمنی فرد را در برابر ویروس کرونا تقویت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار