فرمانده انتظامی استان : در اجرای مرحله پنجم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یاسوج ، پلیس بر اساس وظایف قانونی با ناامن‌کنندگان و اخلالگران نظم و امنیت بشدت برخورد می کنند .
کد خبر: ۹۳۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ 31 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار سرتیپ دوم ستاد «کیقباد مصطفایی» در این باره اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی و وظایف ذاتی پلیس، پنجمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از امروز یکشنبه مورخه دوازدهم بهمن ماه با هماهنگی دستگاه قضائی و مشارکت دیگر سازمانهای مرتبط در شهر یاسوج آغاز شد.

وی افزود: در اجرای این طرح و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با حاملین سلاح های سرد و گرم غیرمجاز، توزیع کنندگان مواد مخدر و قرص های روانگردان، کافه ها و کافی شاپ های توزیع کننده قلیان و مشروبات الکلی، خودرو های پلاک مخدوش و فاقد پلاک و مخل نظم عمومی این طرح به مرحله اجرا در آمده است.

این مقام انتظامی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در برخورد قضائی با هنجار شکنان در اجرای این طرح افزود: مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح، تأمین آسایش و آرامش عمومی و فردی شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدوین جدول برنامه ریزی طرح، بر مشارکت هر چه بیشتر شهروندان و آحاد مختلف جامعه در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت : تلفن ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاعات مردم در خصوص هر گونه فعالیت مجرمانه است.

سردار مصطفایی تصریح کرد : بر این اساس نیروی انتظامی در راستای وظایف ذاتی و قانونی خود، با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی بشدت برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش از جمله افرادی هستند که امنیت را در تفرجگاه‌ها، فضاهای عمومی، خیابان‌ها و … به مخاطره انداخته و از مردم سلب آرامش می کنند، گفت: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم، پلیس برخورد سختی با این دسته از افراد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد اوباشگران امنیت مردم و جامعه را خدشه دار کنند. 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه همکاری خوبی میان پلیس و دستگاه قضایی در اجرای این طرح وجود دارد، گفـت: پلیس خود را خدمتگزار مردم دانسته و با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را بر هم زنند به پشتوانه قانون برخورد خواهد کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار