مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام:
با توجه به حاکمیت پدیده خشکسالی در استان ایلام و ریسک بالای بخش کشاورزی در استان ایلام عمدتا غرامت‌هایی که به جامعه کشاورزی پرداخت می‌شود بیشتر از درآمد این صندوق بوده است
کد خبر: ۹۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 12 September 2015

به گزارش تابناک ایلام، هوشنگ حیدرنژادی صبح امروز امروز در جمع شماری از کارشناسان بانک کشاورزی اظهار داشت: صندوق بیمه محصولات کشاورزی یکی از مزیت‌های بانک کشاورزی در حوزه فعالیت‌ اقتصادی بوده که مورد توجه و استقبال کشاورزان قرار دارد.

مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام گفت: صندوق بیمه محصولات کشاورزی ابزاری برای فراهم آوردن امنیت خاطر فعالان بخش کشاورزی است که خوشبختانه این صندوق طی دو سال گذشته فعالیت چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: انعتقاد قرار داد بیمه با بخش‌های مختلف کشاورزی از جمله باغات، محصولات زراعی، دام و طیور و... سبب تحول در این بخش شده است و فعالیت‌های لازم در این راستا اجرایی شده است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به حاکمیت پدیده خشکسالی در استان ایلام و ریسک بالای بخش کشاورزی در استان ایلام عمدتا غرامت‌هایی که به جامعه کشاورزی پرداخت می‌شود بیشتر از درآمد این صندوق بوده و باز هم بانک کشاورزی چتر حمایتی خود را از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی و برای جامعه فعال در این عرصه فراهم کرده است.

حیدرنژادی تصریح کرد: موضوع زلزله در جنوب استان ایلام و شهرستان آبدانان از اهمیت خاصی برای بانک کشاورزی داشته و در این راستا کمک به آسیب‌دیدگان را در اولویت کار خود قرار داده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام گفت: بانک کشاورزی با همکاری دیگر مسئولان امر در استان ایلام از جمله بنیاد مسکن و از طریق اهدای تسهیلات خاص به صورت منابع ارزان‌قیمت با نرخ سود پایین و بازه زمانی بازپرداخت مناسب کمک‌های قابل توجهی را به زلزله‌زدگان شهرستان آبدانان و به ویژه بخش مورموری کرده است.

وی ادامه داد: بانک کشاورزی بخش عمده‌ای از تسهیلات را به کشاورزان این شهرستان پرداخت کرده است و 144 میلیارد ریال باقیمانده از این تسهیلات در سال جاری به مابقی متقاضیان پرداخت خواهد کرد. در حال حاضر کار تشکیل پرونده برای متقاضیان در حال اجراست و این مبلغ تا پایان آذرماه امسال به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: پرداختن به حوزه بانکداری الکترونیکی یکی از برنامه‌های موفق بانک کشاورزی طی دو سال گذشته است که سعی شده از طریق درگاه‌های اینترنتی برای فعالان اقتصادی استان ایلام شرایط مناسبی فراهم شود.

حیدرنژادی تصریح کرد: توسعه بانکداری الکترونیکی در استان ایلام در دستور کار قرار دارد به گونه‌ای که در تمام نقاط استان ایلام دستگاه‌های خودپرداز بانک کشاورزی قرار دارد، صدور کارت‌های الکترونیکی و یا همان کیف پول الکترونیکی از دیگر موادری است که بانک کشاورزی توفیق داشته است و استان ایلام رتبه اول کشور را در صدور کیف‌های الکترونیکی داشته که جای تحسین دارد.

مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام گفت: فرهنگ استفاده از بانک الکترونیک از طریق تهیه کارت‌های الکترونیکی و ارائه به جامعه هدف استان ایلام اجرایی شده است.

وی ادامه داد: ایجاد وب‌کیوسک‌های بانکی در استان ایلام نیز از دیگر توفیقات حاصله بوده و به منظور تسهیل و روانسازی فعالیت‌های بانکی مردم استان ایلام تحقق یافته است. استفاده از این ابزارها تنها با هدف ارائه خدمات مطلوب بانکداری به مردم استان ایلام بوده است.

این مسئول اضافه کرد: ایجاد 3 هزار دستگاه پوز و یا پایانه فروشگاهی در بخش‌های مختلف استان و مطابق با ظرفیت و توان مناطق مدنظر بوده و محقق شده است که هدف از این فعالیت نیز توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک و کاهش حمل و نقل فیزیکی پول در استان ایلام بوده است.

حیدرنژادی تصریح کرد: با تحقق این مهم موضوع بهداشت و امنیت در جابجایی پول مدنظر مسئولان امر قرار گرفته است.

مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام گفت: بانک کشاورزی به عنوان بنگاه اقتصادی طی دو سال گذشته و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مجموعه فعالیت‌هایی را در حوزه عملکرد خود در استان ایلام به انجام رسانده است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار