معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان خلاق و توانمند در تشکیلات سازمان های مردم نهاد، افزود: این سازمان ها می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی استان نقش موثری ایفا کنند.
کد خبر: ۹۳۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 11 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: تعداد سازمان های مردم نهاد استان ایلام بعنوان مهم ترین عامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری ها در چند سال اخیر از ۲۷۵ به ۴۸۸ سازمان افزایش یافته است.

وی یادآور شد: تمامی دستگاه های اجرایی استان باید با هم فکری و هم افزایی برای کاهش آسیب های اجتماعی و توجه به حوزه جوانان توان خود را بکار گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افزود: فعالیت در حوزه جوانان تنها با اهتمام و داشتن برنامه ریزی منسجم از سوی مدیران موفقیت آمیز است.

نوذری اضافه کرد: برای کاهش میزان آسیب های اجتماعی استان تاکنون پنج واحد تسهیل‌گر در شهرستان‌های ایلام و ملکشاهی راه‌اندازی شده است.

نوذری با بیان اینکه جمعیت جوان ایلام ۲ درصد بالاتر از میانگین کشوری است، تاکید کرد: ۲۷ درصد از مجموع جمعیت استان را جوانان تشکیل می دهند که این میزان در کشور ۲۵ درصد است.

وی ادامه داد: هر جامعه ای که تعداد جوانان آن بیشتر باشد، بطور قطع در بسیاری از حوزه ها موفق تر خواهد بود.

معاون استاندار ایلام گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نباید از مقوله اشتغال و مسایل اجتماعی جوانان غافل شوند و به این حوزه نیز توجه ویژه داشته باشند.

نوذری خواستار تقدیر از دست اندرکاران و فعالان حوزه ورزش و جوانان استان شد و افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی که فعالیت های شاخص و برجسته ای در حوزه جوانان داشته اند در پایان سال ۹۹ تقدیر می شود.

وی در ادامه خواستار تدوین سند سلامت جوانان با محوریت حوزه اجتماعی در استان شد و گفت: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار