مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با ابراز رضایت از عملکرد جودو قم گفت: این رشته توانسته نتایج درخشانی برای ورزش قم در سطح کشور به ثبت برساند.
کد خبر: ۹۲۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 05 January 2021

به گزارش تابناک قم، رسول منعم با اشاره به مجمع انتخابات هیات جودو استان قم که به پایان دوره چهار ساله ریاست مجید متقی و روی کار آمدن محمدحسن سالاری به عنوان رئیس جدید این هیات انجامید، اظهار کرد: جودو با یک کار تیمی و گروهی خوب، نتایج درخشانی در ورزش قم در سطح کشور به ثبت رسانده است.

وی با اشاره به حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در قم اضافه کرد: توجه به وضعیت استان‌ها با رویکرد عدالت محوری از سوی فدراسیون جودو کشور قابل مشاهده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه در جودو استان قم پیشکسوتان بسیار تاثیرگذاری داریم، تاکید کرد: می‌بایست با بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان کارها را پیش برد، ضمن اینکه ارتباط با نهادهای که می‌توانند در رشد و گسترش رشته جودو تاثیرگذار باشند باید سرلوحه کار هیات جدید جودو استان قم باشد.

در پایان این مجمع آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو از رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به پاس نگاه حمایتی وی از رشته جودو در سطح استان قم قدردانی کرد، همچنین لوح تقدیری از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم به مجید متقی رئیس پیشین هیات جودو تقدیم شد.

 بین سال‌های 1395 تا 1399 مجید متقی از پیشکسوتان و چهره‌های شناخته شده جودو قم مسوولیت ریاست این هیات ورزشی را بر عهده داشت و با برگزاری مجمع انتخابات در حضور رئیس فدراسیون جودو، محمدحسن سالاری قهرمان با سابقه کاتا جودو قم و کشور با عناوین متعدد از میادین داخلی و بین‌المللی این مسوولیت را تا 1403 بر عهده گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار