مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: آبرسانی با تانکر سیار در سطح روستاهای این استان با افزایش شاخص بهره مندی آب به ۲۲ مورد رسیده است.
کد خبر: ۹۲۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 04 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله تیموری اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توانسته است با تکمیل تعداد زیادی مجتمع‌، علاوه بر بهره‌مندی بیشتر روستاییان از آب شرب، تعداد زیادی از روستاها را نیز از گردونه آبرسانی سیار خارج کند.

وی با بیان اینکه هم اینک آبرسانی به ۲۲ روستا به صورت سیار انجام می‌شود، افزود: برنامه این شرکت برای ۲ سال آینده اتمام آبرسانی سیار در تمامی روستاهای تحت پوشش است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با بیان اینکه شاخص بهره مندی آب در روستاهای این استان بالاتر از میانگین کشوری است، یادآور شد: از ۵۵۲ روستای استان ۴۹۸ روستا تحت پوشش خدمات این شرکت قرار دارند.

تیموری با اشاره به افزایش توزیع اعتبارها طی سال‌های گذشته گفت: اعتبارهای آبرسانی سال ۹۲ حدود ۵۰ میلیارد ریال بود که از سال ۹۳ تا ‌پایان ۹۷ به ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گفته وی اعتبار مصوب شرکت آبفار استان ایلام در سال ۹۸ نیز ۶۴۰ میلیارد ریال است که نسبت به سال‌های قبل افزایش قابل ملاحضه‌ای داشته است.

مدیرعامل آبفای ایلام با اشاره به عملکرد شاخص بهره‌مندی آب از سال ۹۲ تا کنون اضافه کرد: شاخص بهره‌مندی آب در این مدت از ۶۶ درصد به نزدیک ۸۰ درصد رسیده است./م

ایرنا 

برچسب ها: آبرسانی ، ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار