رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی در عمليات اين پليس در يكي از روستاهاي شهرستان خنداب خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 31 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"حسین شمسایی فرد افزود:‌ از اين فرد ۶۰۶ گرم تریاک، ۳۰عدد وافور، ۱۰۰عدد حقه وافور و دیگر متعلقات آن كشف شد.
وی یادآورشد : در پايش ها و مراقبت هاي فضای مجازی،ماموران اين پليس از فعاليت فردي در خريد و فروش مواد مخدر و آلات استعمال مخدر در يكي از شهرستان هاي استان مطلع شدند.
وي افزود: در تكميل تحقيقات تخصصي پليس، اين فرد در يكي از روستاهاي شهرستان خنداب شناسايي و در يك عمليات برنامه ريزي شده در حين فروش مواد مخدر دستگير شد.
وي اظهار داشت: در بازرسي از خودرو و محل سكونت اين فرد مقدار ۶۰۶ گرم تریاک، ۳۰عدد وافور، ۱۰۰عدد حقه وافور و دیگر متعلقات آن كشف شد.
این مقام مسئول با اشاره به اعتراف فرد مورد نظر به انجام اعمال مجرمانه خود و تبلیغ ، فروش و آموزش ساخت آلات استعامل مواد مخدر به منظور جذب مشتري بیشتر در فضای مجازی، در بازجویی های مأموران افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
شمسایی فرد با اشاره به جديّت و قاطعیت روز افزون پليس در عرصه مبارزه با مواد مخدر در فضاي حقيقي و مجازي با راه اندازی واحد رصد فضای مجازی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، از والدین جوانان خواست تا با نظارت کامل بر فرزندان خود و رصد هدفمند فعالیت های آنان در فضای مجازی و نیز ارائه گزارش های سودمند خود درباره فعالیت های قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از طریق سامانه تلفنی۱۱۰ به پلیس، از ورود ناگهانی آینده سازان این مرز و بوم به دروازه مصرف مواد مخدر و گرفتار شدن آنها در سراب مرگبار اعتیاد پیشگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار