نخستین‌بار در کشور مسابقه‌ای با هدف استعدادیابی گزارشگر اختصاصی رشته ورزشی جودو به ابتکار هیات جودو استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 28 December 2020

به گزارش تابناک قم، سیما شاهزاده نایب‌رئیس هیات جودو استان قم و قهرمان اسبق این رشته گفت: یکی از کاستی‌های همیشگی رشته جودو، برخوردار نبودن از یک گزارشگر اختصاصی و آگاه به اطلاعات تخصصی این رشته است، به همین خاطر پیشنهاد برگزاری این مسابقه را به فدراسیون جودو ارائه کردیم.

وی ادامه داد: مسابقه جذاب گزارشگری جودو به منظور ایجاد فضای هیجانی و آموزش گزارشگرانی خلّاق، خوش‌فکر و آشنا به علوم ورزشی، داوری، تکنیک و تاکتیک جودو برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا 20 دی‌ماه برای ثبت‌نام شرکت در این رقابت جذّاب استعدادیابی با خانم ذاکر مسوول کمیته مسابقات بانوان هیات جودو استان قم از طریق شماره تماس 09332883753 ارتباط برقرار کنند.

نایب‌رئیس هیات جودو استان قم اضافه کرد: هدف این است که جودو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی مدال‌آور و افتخار آفرین در میادین بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک، از گزارشگرانی برخوردار باشد که با گزارش جذاب و دلنشین خود در حین برگزاری مسابقات، زمینه‌ساز آشنایی مخاطبان عام و دلگرمی برای ورزشکاران قدیم و جدید این رشته شوند.

وی در پایان اظهار کرد: هیات جودو در هر دو بخش آقایان و بانوان فعالیت‌های مستمری در بخش‌های همگانی، ‌قهرمانی، آموزشی و فرهنگی انجام داده تا این رشته بیش از پیش توسعه یابد، در حال حاضر دو سالن ورزشی تخصصی در اختیار جودو قم قرار دارد و نیاز است که جودو در بخش رسانه‌ای نیز دارای افراد توانمند و نخبه باشد تا از این طریق انگیزه برای حضور نفرات جدید در این رشته نیز فراهم شود.

سیما شاهزاده قهرمان پرافتخار جودو بانوان قم و نایب‌رئیس فعلی هیات جودو استان قم، آبان ماه امسال به پاس تلاش در راستای اجرای برنامه‌های متنوع جودو در زمان شیوع ویروس کووید 19 که موجب تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در جامعه جودو بانوان گردید، توسط رئیس فدراسیون جودو مورد تقدیر قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار