مجمع عمومی هیات اتومبیل رانی و موتورسواری ایلام ایوب جعفریان را با ۱۰ رای از ۱۳ رای ماخوذه برای چهار سال دیگر به عنوان رییس این هیات برگزید.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 28 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در مجمع عمومی انتخاب رییس هیات موتور سواری و اتومبلیرانی استان ایلام اظهار داشت: با توجه به هیجان انگیز بودن رشته موتورسواری و اتومبیل رانی این هیات باید با راه اندازی مسابقات شهری هیجانات ناشی از این رشته ها را تخلیه و مدیریت کند.

مظفر علی شائی افزود: فعالیت هیات اتومبیل رانی و موتورسواری شامل ۲ بخش عمومی و خصوصی است که در بخش عمومی این رشته باید عمومیت پیدا کرده و بین مردم معرفی شود.

وی افزود: این هیات می تواند هیجانات ناشی از این رشته ها را سازماندهی و به رقابت مندی تبدیل کند و در بخش خصوصی نیز باید مسابقات قهرمانی و منطقه ای در حد بضاعت این رشته پرهیجان فعال شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در خصوص مربیان این رشته نیز یادآور شد: باید برای ۲ بخش آقایان و بانوان مربیان بصورت جداگانه آموزش های لازم را ارائه دهند و در حوزه آموزش نیز مربی متناسب با رشته ها تربیت شود.

علی شائی به ظرفیت بانوان در این رشته ها اشاره کرد و گفت: بانوان در این رشته ها هم علاقمند هستند و هم توانایی لازم را برای شرکت در مسابقات را دارند و باید از این ظرفیت بهره مند شد.

وی تاکید کرد: بدلیل حادثه ساز بودن این رشته ها در بخش اجرای مسابقات، باید هماهنگی لازم را با نهادهای مرتبط صورت گیرد و پیش بینی های لازم نیز در این زمینه انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام یکی از ارکان تاثیرگذار و معرفی هیات را روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: هیات ها باید روابط عمومی قوی داشته باشند و با توجه به جذابیت این رشته ها می توان افراد بسیاری را جذب این رشته ها کرد.

علی شائی یادآور شد: اکثر افراد ماجراجو هستند و بیشتر به سمت رشته های جدید و هیجان آور جذب می شوند و این ظرفیت می تواند این رشته ها را بیش از پیش فعال کند.

هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام دارای ۵۰۰ عضو فعال است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار