امام جمعه اهواز:
البته اینکه ما از صاحبان صنعت بخواهیم که کیفیت را بهتر کنند و اشکالات موجود را برطرف کنند، مطلب صحیحی است و همه ما باید این را بخواهیم اما باید در عین حال مدافع تولیدات داخلی خودمان باشیم. دیگران که دلشان به حال ما نمی سوزد و میخواهند سر به تن ما نباشد می خواهند کشور ما نابود بشود. برای اینکه آنها چه دل خوشی از اسلام و جمهوری اسلامی دارند؟ آیا ما هم باید کمک کنیم؟ عقل چه اقتضا می کند؟
کد خبر: ۹۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 11 September 2015

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در خطبه دوم نمازجمعه امروز اهواز با انتقاد از برخی تبلیغات در خصوص های ممنوعیت خرید خودروهای ایرانی گفت: این موضوع از سوی مخالفین نظام و کشور ما بوده و ظاهرا در سایت های اینترنتی شان اعلام کردند که خودروی داخلی نخرید و درباره آن در سایتها بحث شده است.

به گزارش تابناک خوزستان، آیت الله موسوی جزایری گفت: نظر ما این است که این فریاد دشمن است و صدایی است که از حلقومی بیرون می آید که پر از عداوت و دشمنی نسبت به انقلاب و نظام و کشور ماست.

وی با تاکید براینکه باید مراقب دسیسه های دشمن باشیم افزود: این معنی اش این است که 600هزار کارگر در صنعت ما بیکار شوند و البته  مردم عزیز ما نشان دادند تحت تاثیر وسوسه های دشمنان قرار نمی گیرند و فریب دشمن را نمی خورند.

امام جمعه اهواز در عین حال تاکید کرد: البته اینکه ما از صاحبان صنعت بخواهیم که کیفیت را بهتر کنند و اشکالات موجود را برطرف کنند، مطلب صحیحی است و همه ما باید این را بخواهیم اما باید در عین حال مدافع تولیدات داخلی خودمان باشیم. دیگران که دلشان به حال ما نمی سوزد و میخواهند سر به تن ما نباشد می خواهند کشور ما نابود بشود. برای اینکه آنها چه دل خوشی از اسلام و جمهوری اسلامی دارند؟ آیا ما هم باید کمک کنیم؟ عقل چه اقتضا می کند؟

وی تاکید کرد: ما باید مواظب توطئه ها و دسیسه های دشمن باشیم و البته تولید کنندگان داخلی هم باید سعی و کوشش کنند که خواسته های مردم را تامین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: ببینید رهبر انقلاب مکرر می فرماید اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مقاومتی یعنی حمایت از تولید داخلی و این تبلیغات منفی، دقیقا فریادی است برعلیه فرموده رهبری معظم انقلاب. ایشان می گویند مردم روی بیاورید به تولیدات خودتان ولی اینها ضد آن را می گویند ولی قطعا مردم ما هوشیار هستند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آسان‌ترین راه برای اشتغال این است که آموزش کامل فنی داشته و مهارت‌هایی را در زمینه‌های مورد نیاز صنایع و حتی برق، آب، گاز، یخچال و تلوزیون را داشته باشند، از مسئولان خواستیم تا بخشی از زمین بلااستفاده مصلا را موقتا در اختیار آن‌ها قرار داده تا کار آموزش‌های مهارتی پیش برود.

آیت‌الله موسوی جزایری در پایان به سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و امام علی علیه السلام اشاره و خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه مصادف با سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) با امیرالمومنین (ع) است و در کشورهای اسلامی این روز را با عنوان روز ازدواج نامگذاری کرده‌اند.

وی خواستار توجه جدی خانواده‌ها به تسهیل  ازدواج جوانان شد.

خطبه اول نماز جمعه

خطبه دوم نماز جمعه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار