رئیس هیات اسکیت استان اصفهان :
حسن مالکی رئیس هیات اسکیت استان اصفهان در خصوص مسائل پیش آمده در مورد این هیات و درخواست حکمیت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان برای برکناری ایشان اظهار داشت: هم اکنون فضای کشور فضای بسیار حساسی هست و باید همه کمک کنیم که مشکلی از هم حل کنیم و بنده به خواست جامعه اسکیت استان اصفهان در این جایگاه مانده ام و به خدمت به این قشر افتخار میکنم .
کد خبر: ۹۲۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 22 December 2020

وی افزود: هیات اسکیت استان اصفهان در دوسال گذشته هیات برتر کشور شده است و 19مدال جهانی و آسیایی و بین‌المللی کسب کرده است که در نوع خود بینظیر است.

او به کسب 11مدال طلا در المپیاد استعدادهای برتر کشور اشاره کرد که ما را در استان اصفهان هیات طلایی کرد و در کشور نیز رتبه دوم را در بین کل هیاتهای ورزشی کشور بعد از هیات شنای تهران کسب کردیم که باعث افتخار است.

مالکی اظهار داشت در جلسه ای که در کنار ریاست فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان داشتیم هم بنده و هم ریاست و نایب رئیس محترم فدراسیون آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در جهت منافع ورزش اسکیت با ایشان اعلام نمودیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ادامه داد: هیات اسکیت استان اصفهان نه دفتری دارد نه پرسنلی که حقوق بگیرد اما در سالهای گذشته تمام امور نحوه احسنت بدون بار مالی برای هیات توسط اینجانب و کادر اجرایی صورت گرفته و هیات استوار به کار خود ادامه داده است.

مالکی درخصوص کمک های اداره کل در سال 99 و موضوع اختلافات بیان داشت: از ابتدای سال تا کنون یک ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به حساب این هیات واریز نشده است و ماهیچ اعتراضی نداریم چون معتقدم شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت است و ما باید به هر نحوی در این شرایط کمک کنیم حتی از مال و جیب خود شخص رئیس هیات ‌بنده هیچ اختلافی با مدیر کل ندارم و هم کنون زمان دعوا و شخم زدن گذشته نیست وگرنه حرف بسیار است و ماباید هم اکنون به هر نحوی به جامعه ورزس امید تزریق کنیم.

وی در خصوص جلسه حکمیت وزارت گفت : روسای هیاتها و عوامل اجرایی هیاتها جز زیر بار مسئولیت رفتن و مابقی الصالحات در هیاتهای ورزشی هیچ چیز عایدشان نمی شود و به نظر بنده مجموعه ورزش کشور باید قدردان آنها باشد؛ نتیجه این جلسه هرآنچه باشد بنده مطیع خواهم بود و بی‌شک بنده در خدمت قهرمانان و جامعه اسکیت کشور خواهم بود و هرآنچه دستم برسد به این قشر عزیز کمک خواهم کرد تک تک اعضای فدراسیون اسکیت از ریاست گرفته تا ورزشکاران انسانهای شریفی هستند که انسان از کنارشان بودن و خدمت کردن لذت می برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار