معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: همزمان با هفته گرامیداشت سوادآموزی اجرای ۲۰ برنامه شاخص فرهنگی –آموزشی با یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 21 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» تقی نادری اظهار داشت: جذب نوسوادان در گروه سنی بین ۱۰ تا ۴۹ سال در نواحی هشتگانه آموز و پرورش استان البرز مهمترین برنامه در هفته نهضت سواد آموزی است.

وی ادامه داد: کیفیت بخشی، ایجاد انگیزه و سوق دادن سوادآموزان به سوی تحکیم سواد و تحصیلات تکمیلی در کنارفراگیری مهارت های زندگی و حرفه ای از جمله اهداف مهمی است که دربرنامه های این هفته با جدیت دنبال می شود.
نادری گفت: ارسال پیام های آموزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای سواد در مراکزیادگیری محلی، شناسایی و معرفی سوادآموزان موفق و انجام فعالیت های تبلیغاتی با طراحی بنر، پوستر و بروشور ازجمله برنامه های هفته سواد آموزی در البرز است.

وی برگزاری نشست هایی با عنوان کمیته بهبود کیفیت سوادآموزی، توسعه همکاری درون و برون سازمانی،جشنواره تولید محتوای الکترونیکی طرح آموزشی نمازکلید بهشت را از دیگربرنامه های البرز در هفته سوادآموزی ذکرکرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرزاضافه کرد: تجلیل از فعالان حوزه سوادآموزی، استفاده از ظرفیت رسانه های استانی برای ترویج سوادآموزی و اهمیت آن، برگزای مسابقه انشا نویسی با موضوع پرسش مهرریاست جمهوری و کتابخوانی با موضوع راز موفقیت در راستای شعار سال ۹۹ از دیگربرنامه های هفته سوادآموزی در این استان را تشکیل می دهد.

نهضت سوادآموزی هفتم دی ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان معمارکبیرانقلاب اسلامی با هدف ریشه کنی بیسوادی در کشور تشکیل شد که تا کنون افراد زیادی با شرکت درکلاس های سواد آموزی از نعمت ارزشمند خواندن و نوشتن بهره مند شده اند.

یکم تا هفتم دی ماه هفته سوادآموزی نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار